Moja lista blogów

czwartek, 23 lutego 2012

....kasy pierwszeństwa to tylko pusty slogan....

matko, jak mnie krzyże i stopy bolą. dawno nie miałam tak pracowitego dnia, a do tego ciagle mam jakąś pracę i zobowiaznaia do realizacji...chyba za dużo wzięłam na swoje barki....no ale cóż, ludzka chciwość niestety nie znała wtedy tego uczucia.

Łukasz i Sławek maja dzis urodziny, wieczorem jedziemy do sławka na małe przyjecie w środku tygodnia, ale tak szczerze to padam z sił:(  kupilismy mu radio na współe z rodzinka, a lukaszowi kupilismy z lukim koszulke, fajna:)

jednak wszystko dziś przebiły pseudo kasy pierwszeństwa w carrefourze!!!! ludzie nawet jak widza kobiete w ciąży a stoją w kasie pierwszeństwa nie przepuszcza kobiety z kilkoma produktami, tylko byle szybko wyładować swoje i najlepsze jest jak udają, że nic nie widzą....hallo!! jak można nie zauważyć sredniej wielkości 'wielorybka"? :):):) przykre, że nasz naród jest tak nie czuły i chłodny na tak ważne rzeczy....

....ale tylko muzyka miła uszom i miękka podusia moga pomóc na zmeczenie:):) brakuje mi tylko ciepłej kapieli w olejku, piance i ze świecami:)....no cóż, nie można mieć wszystkiego:)   a szkoda;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)