Moja lista blogów

poniedziałek, 5 marca 2012

Putin po raz drugi...

wazną informacją dnia dzisiejszego jest fakt, że mamy po pierwsze: żałobę narodową, a po drugie Putin został znowu prezydentem rosji. i chyba nic dobrego z tego nie będzie. z góry wszystko było ustawione- tak wyglada demokracja w rosji niestety:(

dziś mam wolne i jutro:) caly dzień odpoczywaliśmy z miłoszkiem, choć nie próżnowaliśmy cały dzień:) mamy bardzo dużo spraw do załatwienia związanych z domem i bankiem, a właściwie z hipoteką, no ale cóż jestesmy"szczęsliwymi posiadaczami kh". łukasz mi sie pochorował, ale chyba bardzo źle się czuł, skoro nawet bez marudzenia wypil grzane piwo z czosnkiem, którego nie lubi (a wypił aż dwa kubki):)
Do tego zostałam posądzona przez jego oddział, że zabroniłam mu wyjść w pt na piwo urodzinowe jego koleżanki, a on miał egzamin rano i to była jego decyzja:( ale od razu napisałam każdemu sprostowanie, a co?:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)