Moja lista blogów

sobota, 21 kwietnia 2012

...a było siedzieć grzecznie na pupie...

no i się doigrałam. za oknem piękna pogoda, w sam raz na spacer, płytki w domu już "prawie" skończone, więc co robię ja w 35 tyg. ciąży? otóż wybieram się na budowę, aby zobaczyć jak wyglądaja płyteczki na ścianach w domu. nie daleko, tramwajem do lotosu, a potem nie chętnie w autobus (ponieważ zawsze pokonuję ta trasę 3km piechotką, bo lubię, no ale w ciąży teraz lepiej uważać).wysiadam na przystanku, idę kawałek i na mojej drodze stanął pies, ok. 90cm wzrostu, zadbany, choć bez kagańca i WŁAŚCICIELA spaceruje sobie.... więc z lekkim starchem mijam go, nawet nie spoglądając na niego, żeby mnie nie ugryzł:0 plan dobry... niestety pies nie był tego samego zdania co ja i miał swój własny plan:(
jak tylko go minęłam, złapał mnie za łydkę...całe szczęście nie zacisnął mocno zębów i uciekł dumny z siebie...a ja zostałam przerażona, że przecież maluszek, z bólem i pieczeniem... łzy lały mi się takimi strumieniami jak grochy, całe szczęście już dochodziłam do domu i Łukasz nie tylko mnie przytulił, ale zawiózł od razu do szpitala...

.....i się zaczęło.....

ze względu na błogosławiony stan, przyjęli mnie na sorze po za kolejką, ale tyle papierologii co maja to masakra. jakaś okropna biurokracja!!! ja się nie dziwie, że maja czasem dość swojej pracy i że to wszystko tyle trwa!..wnioskuję, że problemem naszej służby zdrowia jest tylko i wyłącznie zła  organizacja, nadmierna biurokracja i dziadostwo, jakie tworzy się za pomocą ustaw....

Finał wycieczki jest taki, że muszę przyjmować szczepionkę na  wściekliznę, potwornie boli mnie noga i towarzyszy strach o maluszka.

teraz z pewnością jak spotkam lub zobaczę jakiegokolwiek psa chodzącego, błąkającego lub bez smyczy i właściciela psa, od razu dzwonię na straż miejską.
a gdyby ugryzł dziecko lub zrobił komuś większa krzywdę??!! nawet boję się myśleć....

nie można być obojętnym na ludzkie zaniedbanie lub psie wałęsanie....

ps
ta melodyjka pomaga mi się uspokoić...
http://www.youtube.com/watch?v=uoN1EgOm6O0&feature=related

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)