Moja lista blogów

niedziela, 1 kwietnia 2012

...Chrystus Wodzem, Chrystus Królem...

dzisiaj jest niedziela palmowa. za tydzień święta:) więc będziemy świętować, strasznie nie mogę się doczekać:) bardzo lubię ten czas, może klimat tych świąt nie jest aż tak rodzinny, ale dla mnie jest bardzo ważnym ze względu na Zmartwychwstanie Pana Jezusa. Dar zmartwychwstania jest najpiękniejszym darem i okazaniem miłości, jaką Bóg mógł i może i daje nam ludziom. w tych momentach przypomina mi się jeden z cytatów z Pisma Świętego " bo nie ma większej miłości, niż ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich". jest on magiczny i bardzo wymowny. Można przy nim kontemplować, rozważać te słowa i ciągle nieogarniać umysłem tego, co się stało. zastanawia też czy ja jako człowiek- MONIKA czy byłoby mnie stać na taki dar miłości?!

Byliśmy dziś na gorzkih żalach z łukaszem i cieszę się, ponieważ w tym roku jeszcze nie byliśmy, a bardzo bym chciała, abyśmy więcej chęci i serca wkładali w modlitwę...oboje :)

dodatkowo dzień kwietniowy: kwiecień plecień... jest śnieg i jest słoneczko:)
byliśmy wybierać podłogę i drzwi wewnętrzne i sie udało:)

:):):)

zapomniała dopisać w poprzednim poście, że wybraliśmy sliczna podłogę
http://wykonczymy.pl/panele-podlogowe-quick-step-perspective-orzech-olejowany-deska-ac4-9-5mm-uf1043.html

i co najwazniejsze drużyna kamila- polonia bytom wygrała dzisiaj mecz:) co prawda bardzo wymęczony, ale wygrana jest:) powyżej reportaż.

miłej nocy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)