Moja lista blogów

sobota, 14 kwietnia 2012

dlaczego jestem taka pulchniutka????

za nami już 36 tydzień:) jeszcze 4 tygodnie i kwiatuszek będzie z nami:) ale wygląd Jego mamy pozostawia wiele do życzenia....niestety, mamusia napuchła jak balonik wodą, stópki ma jak niedźwiadek a kostki jak słoniątko, buzię okrąglutka jak księżyc w pełni...ale jeszcze tylko kilkanaście tygodni....

w sobotni dzień, jak zwykle porządki (jak przystało na porządnego managera domowego ogniska:)). Popołudniu spotkałam się z J. Dawno się nie widziałyśmy, wiec nawet nie zauważyłyśmy, kiedy czas szybko minął. nie dawno rozstała się ze swoim narzeczonym po ponad 7 latach bycia razem. Byli dziwną para, ale rozumiem jej oczekiwania i potrzebę bycia z osobą, która jest nie tylko wsparciem, ale przede wszystkim partnerem w związku. Cieszę się, że z lukim tworzymy taki związek partnerski:) Natomiast w ich przypadku dobrze, ze tak się stało, bo bycie razem na siłę jest nie możliwe i nie zdrowe. Po za tym, gdzie w tedy jest miejsce na miłość, namiętność, szczerość, szacunek i poczucie odpowiedzialności za drugą osobę?.. nie ma...bez miłości, nie ma...

najgorsze jest to, ze mam tyle pracy z pracami lic, ze muszę szybko je nadrobić. Jutro idziemy na ostatnie zajęcia do szkoły rodzenia koala. Co prawda tylko teoria, więc mam nadzieję, że będzie ciekawie, bo już ciężko mi wysiedzieć dłużej.....

http://www.koala.krakow.pl/
polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)