Moja lista blogów

wtorek, 17 kwietnia 2012

dziś świętujemy!!!!!!!!!

Ach... dzisiaj świętujemy naszą druga rocznicę ślubu!!! :) to nasze wspaniałe święto:):) ale szczerze mówiąc nawet nie spodziewałam się, że to tak szybko czas przeleci... cały czas jeszcze wydaje mi się, że nasz ślub i wesele były tak nie dawno...

z resztą, rocznica to tylko data. tak naprawdę każdy dzień z łukaszem jest jak święto:) czasem gorszy... czasem lepszy, ale każdy jest wyjątkowy....

ponieważ luki ciężko pracuje (mimo urlopu) nad wykończeniem naszego domku, a ja jestem w 36 tygodniu ciąży, więc o wielkim i hucznym świętowaniu nie ma mowy, ale........ przygotowałam taki prezent dla mojego kochanego męża  :*:*

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANIE!!!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)