Moja lista blogów

środa, 18 kwietnia 2012

faceci nie są z marsa, oni są chyba z poza układu słonecznego...

....z jakiejś innej orbity!!!!  dzisiaj tak się zachował, że najchętniej wpakowałabym go do ciasnej rakiety i wysadziła w kosmos!!!!  człowiek liczy na wsparcie, uznanie, docenienie działań, a tu proszę co dostaje?! cynizm, sarkazm, wyśmianie, hipokryzja!!! ....a czemu? bo kolega jest, bo teść słucha... nie wiem!!! ale tak mnie to zdenerwowało, że normalnie..wrrrrrrrr!!!!!!!! a najgorsze jest, że robi się coś dla nas obojga ważnego, a tu normalnie takie traktowanie.... wie, że nie lubię, jak mnie tak traktuje.. jestem wyrozumiała, nie rzucam się jak wsza o wszystko, ale czemu faceci (w tym wypadku MĄŻ) za wszelką cenę próbują udowodnić nam kobietom, że jesteśmy jakieś gorsze, że się nie znamy itp. Gdzie tu jest miejsce na zrozumienie, partnerstwo...niech mi to ktoś wyjaśni, bo ja tego nie trybię.

i pomyśleć, że zapowiadał się taki miły wieczór:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)