Moja lista blogów

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

7 lat minęło; inspiracje i ja

http://1000stopni.pl/pl/przepisy
bardzo ciekawe przepisy, nowatorskie, zaskakujące, wygladajace baaradzo apetycznie, mimo, że polowy składników na oczy nie widziałam:)

Boże, ugrzęzłam w domu na dobre:(:( muszę się wybrać na jakiś spacer, bo lepiej późno niz wcale uświadomić sobie potrzebę ruchu w ciąży, zwłaszcza w 7-ym miesiącu:). Obecnie jestem jak "kanapowa kura domowa ". tak, tak, niestety czas najwyższy spojrzeć prawdzie w oczy. Dawno nie zrobilam czegoś dla siebie, tylko siedzę w domu, jak w izolatce i choć czuję się bezpiecznie, nie jest to dobre, a przecież życie jest takie ładne i ciekawe....

Dzisiaj jest 7 rocznica śmierci najwspanialszego i najmilszego człowieka, jakiego dane mi było poznać. Tak, tak mówię o Janie Pawle II. Takiego świadka miłości Chrystusa nie szybko będzie można znaleść. Wszędzie ludzie piszą, na: blogach, facebooku, czy na portalach internetowych "PAMIĘTAMY!!!", ale tak się zastanawiam czy jest tak rzeczywiście? czy nasza pamięć nie ogranicza się przypadkiem tylko do pamięci o Jego osobie, czy staramy sie na co dzień realizować Jego dzieło?.....Jedno jest pewne, każdy polak nie zależnie od przekonań religijnych i poglądów kochał i szanował Jana Pawła II za Jego prawdziwość, mądrość i szczerość:)
Na pewno patrzy na nas z "góry" i stara się nam pomagać wszystkim, którzy potrzebują jego wstawiennictwa:)

ten uśmiech zapamięta chyba serce każdego, komu dane było Go znać

   Ta pieśń wykonana przez górali utkwiła mi w pamięci najbardziej.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)