Moja lista blogów

czwartek, 10 maja 2012

sprawdzam zielone

Od kilku dni testuje zielona serie solution firmy Avon do cery mieszanej.



 Zawsze korzystałam z serii pomarańczowej z kremu na noc, ale moja cera się zmienia (niestety) i muszę o nią lepiej zadbać. W końcu buzia jest naszą wizytówką, więc warto w nią inwestować i nie należy na niej oszczędzać. Ja osobiście nie jestem zwolennikiem przepłacania i kupowania bardzo drogich rzeczy, tylko dlatego, ze płaci się za markę, a nie za jakość. Tańsze też jest dobre- choć nie każde;)

Mam ładna cerę (po babci) i praktycznie żadnych problemów, ale chcę mieć ładną skórę. Od dwóch tygodni stosuję krem na dzień i żel na noc solution zielony.
Skóra jest bardzo ładna i gładka. Kremy nie uczulają i nie świeci się po nim twarz. Dodatkowo ładnie wygładza skórę i poprawia jej kondycję. Dodatkowo używam jeszcze toniku do twarzy z tej samej serii. Naprawdę blokuje wydzielanie się sebum i bardzo dokładnie oczyszcza twarz.

Osobiście jestem zadowolona z tej serii i polecam każdej, która posiada cerę mieszaną, ale każda cera jest inna i dla kogoś może być super, a dla kogoś nie. U mnie jest oceniony na duży plus:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)