Moja lista blogów

wtorek, 15 maja 2012

takiego leniuszka jeszcze nie miałam:)

nie wiem, jak jest to możliwe, ale cały dzisiejszy dzień praktycznie przespałam!! ok, pogoda była beznadziejna, ale takiego spania i zmęczenia się po sobie nie spodziewałam. Najpierw pojechaliśmy na budowę, bo musimy zmienić ten kolor w wiatrołapie, więc trzeba było troszkę powybierać w palecie (a nie jest to łatwe, jak ma się wzornik z prawie 200-oma kolorami i nie bardzo człowiek wie czego chce). Po śniadaniu czułam takie zmęczenie, że przespałam praktycznie do godziny 12 (z przerwami na łazienkę, bo kruszek już nieźle naciska na pęcherz)...po lekkim obiadku postanowiłam...znowu odpocząć, bo przecież jedzenie niedużego talerza zupy potrafi nieźle wymęczyć;) i co...obudziłam się przed 15:). A miałam poprawiać pracę do oddania;)

Teraz już wiem, że taki objaw to zdrowy i normalny zwiastujący poród, a że termin mam na jutro (16 maja), jest to bardzo sensowne i logiczne wyjaśnienie. Choć mały raczej się nie spieszy na ten świat i podejrzewam, że pokaże się z lekkim opóźnieniem....no cóż, trzeba ćwiczyć cierpliwość:(:(:(

Wczoraj będąc na ktg, zajrzałam do empiku aby zakupić jakąś książkę. Postawiłam na mojego ulubionego Paulo Coelho:) tym razem to "Piata góra".
 Uwielbiam jego książki, a ta czyta się wspaniale, jak na razie, bo jeszcze troszkę zostało mi do końca:)
Szczerze podziwiam dziś ambicje mojego męża, który tylko od powrotu z pracy zmaga się z układaniem puzzli, które kupili ze sławkiem do układania. wzięli naprawdę ciężki obrazek!! ale ambicja mojego ślubnego nie pozwala mu tak łatwo złożyć broni:)Jedyne co mi zostaje, to życzyć wam powodzenia chłopaki:)

4 komentarze:

  1. Śpij kobieto ile możesz:) Szkoda, że na zapas się nie da:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie w tym problem, że nie umiem dużo spać...choć może po porodzie życie to zweryfikuje:)

      Usuń
  2. Pamiętam to oczekiwanie, zawsze będę pamiętać;-)
    Życzę powodzenia!
    I nie dziękować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie jak mam nie dziękować, to buziaka przesyłam wdzięczności:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)