Moja lista blogów

czwartek, 21 czerwca 2012

11 pytań, 11 odpowiedzi

Kilka dni temu otrzymałam zaproszenie do zabawy od Oli. Niestety nie mogę w pełni wziąść udzialu w tej zabawie, ponieważ nie mam tylu blogerów obserwujących mój profil. Natomiast z czystą przyjemnością odpowiem na pytania:)

Zasady:

1. Każda oznaczona osoba odpowiada na 11 pytań przyznanych przez "Tagger" na swoim blogu.
2. Następnie wybiera się 11 nowych osób do Tagu i łączy w swoim poście.
3. Należy utworzyć 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w Tagu i napisać je w tym Tagowym poście.
4. Należy wymienić w swoim poście osoby, które otagowałaś/eś.
5. Postarać się trzeba by nie oznaczać osób, które już są oznakowane.


Moje odpowiedzi:
1. Szpilki czy adidasy?
Na co dzień zdecydowanie adidasy (lubię wygodę), ale od czasu do czasu szpilki również zakładam.

2.Domownik czy podróżnik?
Zdecydowanie domownik.

3.Hotel czy namiot?
Bez dwóch zdań hotel.

4.Warzywa czy mięso?
I jedno i drugie.

5.Szminka czy błyszczyk?
Od niedawna preferuję szminki, choć przez parę naście dobrych lat nie mogłam obejść się bez błyszczyka.
 
6.Zasady czy beztroskie wychowanie?
Zdecydowanie zasady, choć nie jestem tyranem:)

7.Matematyk czy humanista?
HUMANISTA. Przedmioty ścisłe to moja bolączka, ale uwielbiam historię i literaturę.

8.Pióro czy długopis?
Długopis

9.Gotowanie, czy raczej daleko od tego?
Gotowanie:) lubię gotować dla bliskich:) niesamowicie mnie to relaksuje...

10.Morze czy góry?
I morze i góry. Zwłaszcza nasze piękne Polskie:)

11.Kino czy teatr?
Chodzę do kina i do teatru. Każda z tych form kultury mi odpowiada i każdą preferuję:)


dzięki Olu:)

1 komentarz:

  1. Fajnie się o Tobie nowych rzeczy dowiedzić;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)