Moja lista blogów

poniedziałek, 25 czerwca 2012

chwila relaksu

Własnie  zakończyłam długo wyczekiwaną i utęskniona chwilę tylko dla siebie:) nie ma to jak przyjemna, dłuuuga kąpiel, która niesamowicie relaksuje... błogo, przyjemnie...po prostu miłe uczucie i czas, który pozwala mi zająć się tylko sobą.....

A na deser masaż całego ciała kojącym, apetycznym i delikatnym masłem do ciała o zapachu czekolady i kokosa firmy DAX.
źródło: internet
Uwielbiam wszystkie produkty do ciała tej firmy i szczerze polecam:) Nie tylko ze względu na skuteczność, ale przede wszystkim za piękne aromaty...



4 komentarze:

  1. Przydałby mi się taki relaks;-)
    Jeszcze z takim cudem w postaci pachnącego masła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię i ich masełka i peelingi. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam czekoladowe, ale z innej firmy akurat kupowałam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)