Moja lista blogów

wtorek, 5 czerwca 2012

ja chcę kawy !!!!

pogoda nie jest dziś sprzyjająca dla migrenowców, do tego dochodzi jeszcze kilka nocy karmienia małego szkraba i ogólne zmęczenie. W normalnym okresie wzięłabym swoja ulubiona filiżankę, wsypała 1 łyżeczkę pysznej nescafe, zalała wrzątkiem do wysokości 3/4 wodą i resztę mleczkiem i zanurzyłabym usta w pysznym napoju, delektując się każdym jego łykiem....czując jak powoli moje ciało i zmysły wybudzają się z chwilowego letargu :)...ach......niestety, przez jakiś czas jeszcze zostaje mi tylko napawać się marzeniami i wspomnieniami, gdyż karmiąc maluszka nie chciałabym aby pijał kawkę z mleczkiem mamy od małego:)

 Tak naprawdę opinie w tej tematyce są różne. jedni twierdzą, że można (w tym położna środowiskowa, która mnie odwiedza), inni, że nie jest to dobre dla dziecka, a ja nie zamierzam tego sprawdzać na jego małym organizmie.....

choć za taka pyszna latte
żródło: kawa to podstawa
lub zwykłą białą
                                                   
żródło: kawa to podstawa
dałabym wiele.......



4 komentarze:

  1. Masochistka, katujesz się takimi fotami:-p

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno Inka całkiem nieźle daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak słyszałam:) ale to nie to samo:(

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)