Moja lista blogów

środa, 13 czerwca 2012

mama wraca do formy, mama ćwiczy

ha:) wczoraj dostałam zielone światło od położnej. Mogę zacząć ćwiczyć mój okrąglutki po porodzie pozostały brzuszek:) strasznie mnie to cieszy, bo męczył mnie już ten bezruch. Co prawda mój maluszek dzisiaj miał nie dużą koleczke :( i bardzo potrzebował mojej bliskości (biedaczek, aż mi się serce łamie jak sobie pomyślę, że go to boli), ale udało mi się znaleść czas nie tylko na poranna gimnastykę, ale i porządny pakiet brzuszków:)

werwy i wigoru mam dużo i oby zapału do ćwiczeń mi nie zabrakło;)

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę tego zapału:) i trzymam mocno kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwicz, ćwicz, ja też na początku dużo ćwiczyłam;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)