Moja lista blogów

niedziela, 24 czerwca 2012

moim zdaniem, to banda idiotów

z natury nie oceniam ludzi i jestem tolerancyjna, ale krew się we mnie burzy kiedy czytam jakie głupoty wypowiadają pan Wojewódzki i Figurski. Osobiście uważam, że grubo przesadzają ze swoimi komentarzami, a ten na temat Ukrainek jest po prostu przejawem ksenofobi, prostactwem i chamstwem. Już nie wspomnę, że godzi w godność kobiety... Wolność słowa jest ważna, ale jeżeli mają mówić takie głupoty, to lepiej dla wszystkich by było gdyby w ogóle się nie odzywali.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rem-potepia-wypowiedzi-figurskiego-i-wojewodzkiego,1,5169978,wiadomosc.html


1 komentarz:

  1. Ja może nie napisze o tym konkretnym przypadku, ale ostatnio zaobesrwowałam, że w TV szerzy się kult głupoty... Straszne to jest i nie chodzi tylko o tych dwóch panów...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)