Moja lista blogów

sobota, 23 czerwca 2012

pierwszy dzień ojca

Tatuś, ktoś bardzo ważny dla każdego człowieka. Zwłaszcza dla małego bąbelka. Dzisiaj (tak jak wszyscy tatusiowe) mój mąż obchodzi swoje święto:) Jest to jego debiut:)! z tej okazji M. razem z mamą postanowili uprzyjemnić mu dzisiejszy dzień. Tuż po północy M. (ponieważ jeszcze nie spał, tylko zajadał mleczko) złożył tatusiowi życzenia i wręczył za pomocą mamy mały drobiazg:) kubeczek "dla super taty"
a ja zrobiłam na obiad bardzo lubiane przez męża żeberka:) natomiast w ramach dodatkowego bonusu tata zwolniony został z pomocy w sprzątaniu na korzyść zabawy z synkiem;)

Przy okazji wszystkim tatom życzę zadowolenia z pociech i wielu niezapomnianych chwil z ich udziałem.

Mojemu tacie natomiast dużo zdrowia i uśmiechu na co dzień oraz rozwagi i zadowolenia nie tylko z dzieci (a ma nas czworo) ale również z wnuka ( na razie ma jednego).


2 komentarze:

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)