Moja lista blogów

czwartek, 19 lipca 2012

a może pierogi???

tak za mną chodzą od jakiegoś czasu pierogi. najlepiej leniwe z masełkiem, bułką tartą, cukrem i surówką z marchewki i jabłuszka lub pierogi z czereśniami..mniami:) choć troszkę mnie to dziwi, ponieważ zwolennikiem pierogów nie jestem..hmmm.....no cóż, to pewnie dlatego, że na huśtawkach dziewczyny zachwalały jedną budkę z pierogami niedaleko nas.

wczoraj wybrałam się na zakupy do centrum handlowego, po nowe ubrania na chrzciny. Niestety nie mieszczę się jeszcze w ciuchy z przed ciąży. Muszę zakupić dwa wdzianka, ponieważ za tydzień mamy chrzciny u szwagierki, a tydzień później naszego bombelka. Kupiłam śliczną prostą czerwoną sukienkę za kilka groszy ( w centrach jest okres wyprzedaży) i to byłoby tyle :/ nachodziłam się kilka godzin, a kupiłam tak nie wiele:( może w sobotę coś do poluję:) choć prawdę mówiąc nogi chciały wejść mi do ..... i mam dość wielkich zakupów. Choć nigdy nie byłam zwolenniczką buszowania po sklepach, zwłaszcza po centrach. Wolę małe sklepiki.

W dniu dzisiejszym korzystamy z pięknej słonecznej pogody i spacerujemy:) Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej okazji pogodowej:)

No nie, ale mnie nęci....biorę się za leniwe:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)