Moja lista blogów

sobota, 14 lipca 2012

chusteczki dla dzieci Tanioszki!!!

Drogie mamy,
będąc ostatnio na zakupach domowych w sieci real, moją uwagę zwróciła promocja chusteczek dla dzieci. Cena mnie zaskoczyła (3,99 zł) z 72 szt. pomyślałam, że przetestuję, skoro cena jest tak nie duża, a producent Polski i dobrze znany z produkcji art. higienicznych.
Testuję je na pupci mojego niemowlaka już 6-ty dzień i nie widzę żadnej różnicy (oprócz ceny oczywiście) między chusteczkami, które stosowaliśmy do tej pory. Moim zdaniem są wystarczająco wilgotne i wydajne, a co najważniejsze nie uczulają mojego bąbla:)
Jeśli też nie lubicie przepłacać, a cenicie nie tylko jakość ale i bezpieczeństwo dzieciaczków, to śmiało wam polecam, bo cena jest naprawdę niezła i to tylko dzięki temu, że mają znaczek zakończonego już euro 2012.
pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. generalnie tańsze nie znaczy gorsze przy pieluchach i chusteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupuje te tańsze chusteczki, głównie w carrefourze jest jakaś linia po 3,79 ale nie z euro.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupuję zwykle chusteczki i pieluchy te z promocji,a te z euro gdzieś też widziałam,skoro są ok też je wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę za takie rzeczy nie przepłacać bo jest tyle innych rzeczy które można miec ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)