Moja lista blogów

piątek, 17 sierpnia 2012

dzień 1 A6Weidera

słowo się rzekło, a raczej napisało;) Na blogu http://w-pogoni-za-figura.blogspot.com, Ania umieściła 6-tkę Weidera. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o tym programie ćwiczeń. A, że troszkę brzuszka i kg zostało mi jeszcze po porodzie, to pomyślałam, że to może jest dobry czas na  mały wycisk dla mojego brzusia:) No i zaczęłam od dziś (a miałam zacząć w środę;/)...

Na start:
waga: 64kg,
rozmiar: 40/38

cel:
waga: 56kg
rozmiar: 38/36

I się zaczęło:)
 zestaw ćwiczeń:


...za 42 dni moje ciało będzie wyglądało tak:
źródło: sieć
hahahahaha:):):....wish me good luck ;):)

13 komentarzy:

  1. Ja to kiedyś ćwiczyłam i na początek powiem, że to naprawdę działa, już po dwóch tygodniach moja oponka była umięśniona. Jest to jednak morderczy wysiłek i trzeba mieć dużo samozaparcia żeby wytrzymać. Ja niestety musiałam przestać bo zaczął mnie bardzo boleć brzuch, ale nie mięśnie, tam w środku, a potem dowiedziałam się, że jak ma się takie dolegliwości jak nadwrażliwość jelita grubego to nie można tego ćwiczyć. Więc zaprzestałam, a mój brzuch bardzo szybko wrócił do swojego starego wyglądu, niestety :( Ale tobie życzę wytrwałości i dobrych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi i bardzo dziękuje za życzenia- będą na prawde potrzebne:)

      Usuń
  2. Powodzenia kochana!!! Ja miałam się za siebie zabrać i efektem jest 2kg na plus :(:::
    Daj za jakiś czas znać jak ci idzie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. na pewno za jakiś czas dam znać na moim blogu, jak tam dokonania. oby do celu:)

      Usuń
  3. doszłamdo 20 któregoś dnia.nie dała rady i zaduzo czasu zabieralo. zyczę wytrrwalości!

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście, zabiera dużo czasu. ale działa. przerobiłam kiedyś cały program; przydałoby się to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bedzie dobrze ja przebalowałam 2-3 dni i dziś mam 4:/, ach no nic tak to jest jak człowiek ma skleroze i odkłada ćwiczenia na później

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)