Moja lista blogów

środa, 15 sierpnia 2012

Dzisiaj troszkę z innej beczki. Ponieważ mam dzisiaj troszkę czasu wolnego dla siebie postanowiłam pobuszować troszkę w sieci i sprawdzić jakie trendy będą obowiązywały tej jesieni. I tu miłe zaskoczenie! Nie dość, że stylizacje bardzo kobiece, stylowe, skromne, to jeszcze w moich ulubionych kolorach (czarny, morski, fiolet i czerwony). Bardzo lubię siebie w takich kolorach i dobrze się w nich czuję. Poniżej, kilka, które zwróciły moją uwagę i strasznie mi się podobają:) co nie znaczy, że znajdą się w mojej szafie;(

źródło: internet

źródło: internet

źródło: internet

źródło: internet

źródło: internet

źródło: internet

źródło: internet
źródło: internet


15 komentarzy:

  1. Super stylizacje, zwłaszcza ten brązowy płaszczyk:) Zostałaś otagowana do zabawy 11 pytań, szczegóły na miom blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy:)

      Usuń
  2. Skóry i futra królują. Co mnie cieszy :))) w tym sezonie sprawię sobie moje pierwsze wymarzone futro :))) love love love fur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się podobają, ale tylko sztuczne i tylko jako dodatki do ubioru:)pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. gdyby jeszcze tylko znalazła się złota rybka, aby zagościły w mojej szafie...ach:)

      Usuń
  4. 5 obrazek podoba mi się najbardziej. Płaszczyk tej Pani jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba. Uważam, ze jest bardzo szykowny i elegancki, a za razem skromny:) pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Mi również najbardziej przypadł do gustu numer 5.

      Usuń
  5. mi tylko te czarne jakoś nie leżą...unikam czerni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem brunetką i bardzo dobrze czuję się w czerni i chyba tak samo dobrze w niej wyglądam;) hihihi skromność, ale każdy z nas ma swoje kolory, które lubi. A jakie lubisz Ty Madziu?

      Usuń
  6. a ja jak zawsze w ulubionych szarościach i biało-granatowych paskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię biało- granatowe paski:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)