Moja lista blogów

środa, 15 sierpnia 2012

na 11 odpowiem, o 11 zapytam

Witajcie. Zostałam zaproszona do zabawy 11 pytań przez http://zielonewzgorzekobiet.blogspot.com/ (jeszcze raz, bardzo dziękuje:)). Krótko o zasadach Tagu:
Muszę odpowiedzieć na pytania osoby, która zaprosiła mnie do zabawy, a następnie wyznaczyć 11 osób, które będą musiały odpowiedzieć na moje pytania i wyznaczyć kolejne 11 osób i zadać im 11 pytań, na które te osoby będą musiały odpowiedzieć. Nie powinno się wyznaczać osoby, która Ciebie zaprosiła.
PYTANIA, KTÓRE OTRZYMAŁAM:

1. Czy masz rodzeństwo, jeśli tak to jakie?
mam 3-ch młodszych braci: Sławka, Kamila i Łukasza

2. Jaki masz kolor oczu? 
brązowy

3. Gdybyś dostała 10 milinów zł i mogła je wydać tylko na trzy rzeczy, co by to było?
nie myślałam o tym jeszcze

4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
lubię każdą, ale najbardziej lato:)

5. Jakiej cechy charakteru najbardziej nie lubisz u ludzi?
zarozumiałości

6. Za co najbardziej cenisz u swojego męża?
za wszystko!!!

7. Czy lubisz gotować?
Uwielbiam, zwłaszcza dla najbliższych

8. Czy jesteś zadowolona z tego, że jesteś Polką, czy może wolałabyś mieć inną narodowość, jeśli tak to jaką?
Jestem DUMNA z bycia Polką i nie wyobrażam sobie siebie w innej roli:)

9. Wolisz spędzać wakacje w górach, czy nad morzem?
I w górach i nad morzem. Uwielbiam chodzić po górach i tak samo lubię wylegiwać się na piaszczystych plażach z morską wodą:)

10. Z czego w swoim życiu jesteś najbardziej dumna? 
z rodziny, którą mam

11. Czy jesteś oszczędna, czy raczej rozrzutna?
Jestem raczej oszczędna, choc mój mąż sądzi inaczej

MOJE PYTANIA:
  1. Jaki film ostatnio oglądałaś, który mogłabyś polecić?
  2. Gdyby Twój mąż/ partner/ przyniósł Ci śniadanie do łóżka, to co by się znalazło w menu?
  3. Co ostatnio zrobiłaś dla siebie?
  4. W byciu mamą najlepsze jest...?
  5. Co wolisz: wakacje na Hawajach, czy w Sopocie?
  6. Kolor, który lubię to...?
  7. Wg Ciebie idealna mama...?
  8. Jaki/ -e kwiaty lubisz najbardziej?
  9. Gustujesz w brunetach, rudzielcach czy blondynach?
  10. Kiedy będziesz na emeryturze, to...?
  11. Ulubiony kosmetyk?


TAGUJĘ:

Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brałam już udział w tej zabawie wiec pozwolisz, że tutaj na Twoje pytania odpowiem:):

    Jaki film ostatnio oglądałaś, który mogłabyś polecić?
    "Nietykalni" - niesamowicie zabawny film:)
    Gdyby Twój mąż/ partner/ przyniósł Ci śniadanie do łóżka, to co by się znalazło w menu?
    Jajecznica z pomidorami i sok jabłkowy albo pancake z czekoladą;)
    Co ostatnio zrobiłaś dla siebie?
    Odświeżyłam garderobę i spędziłam wieczór w łazienkowej SPA;)
    W byciu mamą najlepsze jest...?
    To, że nie sposób się nudzić, a każdy dzień przynosi coś zaskakującego i nowego:) I te niesamowite pokłady miłości, które rosną w człowieku tak mocno, że to aż niewyobrażalne.
    Co wolisz: wakacje na Hawajach, czy w Sopocie?
    W Sopocie mieszkam więc jak wakacje to na Hawajach;p
    Kolor, który lubię to...?
    Szary i fioletowy
    Wg Ciebie idealna mama...?
    Nie istnieje;p
    Jaki/ -e kwiaty lubisz najbardziej?
    Wszelakie:) Uwielbiam jaskry bo są takie kolorowe i róże oraz maki:)
    Gustujesz w brunetach, rudzielcach czy blondynach?
    Mój mąż to zdecydowany blondyn więc nie wypada inaczej napisać jak tylko w blondynach;)
    Kiedy będziesz na emeryturze, to...?
    Będę miała dom z dużym ogrodem, w którym będziemy spędzać dużo czasu z mężem i wnukami, sadzić kwiatki, czytać książki i przy dużym stole kontemplować posiłki, a oprócz tego będziemy podróżować ile wlezie:)
    Ulubiony kosmetyk?
    Uwielbiam wszelakie balsamy Bielendy i rozświetlający korektor Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to masz sporą rodzinkę, w której pośród trzech rycerzy jesteś pewnie królewną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, jestem zaproszona, dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)