Moja lista blogów

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Po trudnej niedzieli, przyszedł czas na poniedziałek. To chyba staje się już normą, że w poniedziałki zawsze z Miłoszkiem śpimy dość długo, mimo, że w weekend się wysypiamy:)Widocznie szybko przyzwyczajamy się do dobrego:)!  Dzisiejszy rekord spania został pobity...dumnie oświadczam, że spaliśmy do 10:) Szkoda mi tylko męża, bo do pracy popędził o 8...biedaczek;)
Zanim ogarnęłam siebie i małego była już prawie 12. Mój malutki królewicz wybrał się na krotkę drzemkę:) więc było troszkę czasu na dokończenie obiadu.
Mieliśmy w planach wyjść na spacer po moim obiadku i jego bebiczku, ale z wizytą zawitał Kamil z Natalką. Brat był bardzo zaskoczony wyglądem małego, bo od ostatniego razu kiedy Go widział ( a było to 2 tyg. temu, mały zmienił rozmiar 62 na 68, ale również stal się jeszcze bardziej kontaktowy niż był uprzednio:)).
Kiedy w końcu wyzbieraliśmy się już na pole, okazało się, że mimo ładnego słoneczka jest tak straszny wiatr, że przez chwilkę miałam problem z prowadzeniem wózka;/ i niestety nasz spacerek zakończył się  po ok. 40 minutach.
Miłoszek rośnie tak szybko, że codziennie odkrywam coś nowego, co już potrafi i jestem nie tylko zdumiona, ale przede wszystkim bardzo dumna z mojego synka:)!!!
Dzisiaj jest 10 dzień moich zmagań z A6Weidera. Jest 23:07, a ja jeszcze nie ćwiczyłam:( ach, muszę się zabrać szybciutko do ćwiczeń!!! tylko ogarnął mnie taki jakiś leń?!! Ale nie mogę się poddać, bo dużo mi dają..przede wszystkim lepiej się czuję i robię coś dla siebie..No mała do roboty!!!!
A to aktualne zdjęcie Miłoszka:).....mój mały dresiarz;)

17 komentarzy:

  1. No cieszę się, że ci ćwiczenia pomagają :) Mały dresiarz przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo!! choć jak już je tak dłuzej ćwiczę, to się troszke nudzę, ale są ok:)

      Usuń
  3. fajnie wygląda w kapturze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj śliczniutkie Twój syn:)
    Ja zaczynam ćwiczyć mój callanetics od połowy września :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny chłopczyk ;) Wygląda na zadziornego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda w kapturku, jak młody gniewny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh ile spania! Ile ja bym dała za przespaną noc :(
    A synek śliczniusi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, kiedy ja ostatnio spałam do 10?!:)
    Mały przystojniaczek!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)