Moja lista blogów

czwartek, 23 sierpnia 2012

wow! ekspresowa dostawa i już są, moje...

moje kosmetyki:) uwielbiam od czasu do czasu kupić coś dla siebie, ale zawsze w przystępnej cenie...zawsze szukam dobrych produktów w dobrej, nie wysokiej cenie:) znalazłam kosmetyki w niewielkiej cenie, a produkty są nie tylko markowe, ale i pewne:) jednak dzisiaj zaskoczyli mnie szybkością wysyłki. Zamówiłam w poniedziałek, a dziś Pan listonosz przyniósł mi moje zamówienie:)
Chętnie Wam pokażę, co takiego nabyłam:)



Produkty nabyłam za pośrednictwem allegro, od sprzedającego mistic_com_pl
Naprawdę polecam, ponieważ kupuję tam już któryś raz i jeszcze się nie zawiodłam ( i oby tak zostało).
pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. Ja raczej nie kupuję kosmetyków, więc nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w większości kupuję właśnie na allegro kosmetyki, a nawet nie tylko kosmetyki praktycznie wszystko co jest możliwe.
    Nie lubię łazić po supermarketach łatwiej mi zrobić zakupy przez allegro, nawet buty tam kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, akurat do butów na allegro nie miałam szczęścia:/ a możesz polecić sprzedającego?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak samo dobrze, jak kupione w drogerii. Nie ma żadnej różnicy. Kosmetyki mają jeszcze sporo daty użytku, NIE sa stare ani NIE zbliża się jeszcze termin ich przydatności:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)