Moja lista blogów

piątek, 10 sierpnia 2012

wyróżnienie




WOW!! Muszę się pochwalić. Mój blog został wyróżniony przez Olę, wspaniałą mamę Emilki i Natalki, która prowadzi bloga http://wszystkodlamamidzieci.blogspot.com

Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)

VERSATILE BLOGGER
Zabawa ma zasady.  Mam wybrać 10 blogów które chcę wyróżnić odraz napisać 7 punktów o sobie :)))
O MNIE:
1. Uwielbiam kawę z mlekiem bez dodatku cukru.
2. Lubię pomagać ludziom ( jestem typem społecznika).
3. Interesuję się historią, a zwłaszcza czasami średniowiecza i renesansu.
4. Lubię czytać książki Paulo Coelho
5. Kocham być matką i żoną:) 
6. Lubię gotować dla najbliższych i lubię być za to chwalona i doceniana:)
7. Nie grzeszę cierpliwością;)

Obdarowani :-)))


8 komentarzy:

  1. Fajnie się nowych rzeczy o Tobie dowiedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooooooo jejku dziękuję zaraz dopiszę jeszcze, że od Ciebie wyróżnienie i to miejsce pierwsze !!!:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie grzeszę cierpliwością, to nigdy nie była moja cnota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie jestem jedynym niecierpliwcem, to pocieszające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, niecierpliwe mamy jednoczmy się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie za nominację:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)