Moja lista blogów

piątek, 10 sierpnia 2012

zaskoczenie śmiechu warte:)

Sytuacja: Miłosz leży na swoim posłanku na łóżku, otoczony mnóstwem swoich zabawek. Zadowolony z życia, zjadający miśkowi a to rączkę, a to ucho:) Więc ok, mam chwilkę dla siebie, to akurat doprowadzę swoje paznokcie do porządnego stanu. Wzięłam się najpierw za pilnikowanie. I tu szok!!
 U  Miłosza wywołało to tyle śmiechu i radości, że śmiał się na głos i ciągle czekał, aż znowu zacznę pilnikowanie kolejnego paznokcia:) Nie przypuszczałam, że tak Go to rozbawi:):) I mnie też, bo Jego śmiech był taki słodki:):):)
Teraz śpi:) 

I wspomniany Misiek 


5 komentarzy:

  1. Musisz częściej piłować:)))
    Słodko sobie śpi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha to teraz bedziesz miała piękne paznokcie:-p

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze cię nie raz zaskoczy;)) dzieciom czasem się takie rzeczy podobają i którym w życiu dorosły by nie pomyślał że mogą sprawiać radość;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci znajdą sobie zawsze powód do śmiechu i radości :) Słodko śpi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach dzieci mają tyle radości w sobie, jak ważne żeby to pielęgnować;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)