Moja lista blogów

sobota, 1 września 2012

deszczowo, boleśnie i nudno

ah... niestety, ale tak obrazuje się moj dzisiejszy dzień. Za oknem deszcz, szaro- buro, chłodno. Mnie nadal boli, a raczej bym powiedziała, że "łupi" kręgosłup. ten ból jest już nie do zniesienia. Już nawet leżenie mi nie pomaga:( chyba muszę pomyśleć o jakimś lekarzu;/
Wiadomo,że jak jest taka pogoda i stan ciała, to i nuda zagości. choć przy bolących plecach to i tak nie wiele bym nawojowała;/ o tyle dobrze, że Mały większą część swojego czasu dziś przesypia- chyba ma też taki dzień;)
na planowałam sobie, że popakuje dzisiaj dokumenty i zbędne nam już rzeczy, aby zabrać do naszego domu, bo 15 września przenosimy się na swoje. Łukasz od samego rana wykańcza nasz domek, abyśmy mogli już niebawem zamieszkać w naszym domku. Nie mogę się już doczekać.
Jutro wybieram się na budowę, aby zobaczyć jak sobie poradził- pod warunkiem, że wstanę z łóżka:/
życzę wam udanego weekendu kochani:)

3 komentarze:

  1. U mnie też szaro, buro i ponuro:( Jesień idzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dobrze z tymi plecami :( może faktycznie warto pójść do lekarza...


    ehh, ostatnio zauważyłam, że już o 20 jest ciemno za oknem :( a z dzieciństwa pamiętam, że szarówka w sierpniu się robiło koło 21 :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ci przejdzie ten ból pleców :) Super zamieszkać na swoim !

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)