Moja lista blogów

sobota, 8 września 2012

GŁÓWKA W GÓRZE:):)!!!!!!

Nareszcie, jest główka w gorze:) normalnie mnie tak zaskoczył!!!! wczoraj tylko leżał na brzuszku przyczepiony główka do materacyka, że nawet mrówka by nie przeszła, a dziś trzyma w górze sztywno w oparciu o rączki pod kątem 90 stopni!!!!!!!!!! ależ jestem dumna i szczęśliwa. Taka duma mnie rozpiera, aż łzy mi się do oczu napłynęły:) Później zamieszczę kilka fotek z tego pięknego momentu, bo teraz jest we mnie taka euforia, że nie wiem, czy bym aparat dobrze utrzymała:)

13 komentarzy:

  1. super :D teraz będziesz miała prywatnego sfinksa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihihi... to jeszcze muszę zainwestować w piramidy:)

      Usuń
  2. Brawo, brawo!!! Dzielny Chłopak:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać na każdego przyjdzie pora :) Brawo!!! Maluszek ci dorasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie:) Jako blogowa ciotka jestem bardzo ale to bardzo dumna:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, ale masz zucha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mały krok, ale jaki wielki hehe gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej to naprawdę cudownie, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie rzeczy zawsze mega cieszą

    OdpowiedzUsuń
  9. oj to gratulacje ze zdobytej umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)