Moja lista blogów

środa, 5 września 2012

misja "kąpanie" zakończona sukcesem:)

Na wstępie chciałam baaardzo serdecznie podziękować wszystkim mamom za rady i wsparcie, odnośnie wcześniejszego posta dotyczącego problemow Miłosza z kąpielą.
DZIĘKUJĘ!!!:) 
( ten bukiecik jest od Nas, dla Was):*
Jak już pewnie zauważyłyście po tytule posta, UDAŁO SIĘ:) wzięliśmy z mężem pod uwagę wasze rady, dołożyliśmy swoje przemyślenia i po raz pierwszy od tygodnia umyliśmy maluszka bez lęku i płaczu:) co więcej wszystko przebiegało w atmosferze śmiechu i zabaw:) Ja myłam Maluszka myjką zwilżona woda, a Łukasz zabawiał Miłoszka piosenkami, minkami, machaniem rąk i innymi wygłupami:) Mały płacz był tylko przy myciu główki, ale reasumując całość, było bardzo pozytywnie i co chyba najważniejsze bez stresu dla synka:)

10 komentarzy:

  1. super, że się udało. z czasem będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To najważniejsze, że się powiodło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D Trzymałam za Was kciuki, wiedziałam, że w końcu się Wam uda :D Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas od tygodnia też jest panika przy wkładaniu do wody. Zatem i my spróbujemy skorzystać z Waszych rad :-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)