Moja lista blogów

czwartek, 20 września 2012

zakupy, zakupy, zakupy

O tak, tego trzeba mi było- zakupów!!! Jest to dziwne, jak na mnie, ponieważ nie jestem zwolenniczką chodzenia po sklepach, przeglądania, przymierzania, tłumów itd. Ale chyba propozycje na ten sezon bardzo leżą w moich upodobaniach. Boże, tak mi się chciało kupować, przymierzać, kupować, przymierzać i kupować i przymierzać i .... tylko mamy teraz okres oszczędzania, bo domek trzeba wykończyć, ale już nie mogę się doczekać wyprzedaży:) Zakupiłam śliczną sukienkę i jeszcze piękniejsze buty!!!! Mam fioła na punkcie butów, zwłaszcza szpilek w różnej formie (choć na co dzień wolę obuwie bardziej wygodne) ale szpilki uwielbiam!!! A te cuda znalazły się w mojej szafie:)
sieć

sieć


A jutro będą montować nam kuchnie!!! Jestem mega przeszczęśliwa z tego powodu. Już nie mogę się doczekać:)

20 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, ja też kiedyś miałam fioła na punkcie butów, niektórych nie założyłam ani razu, czekają na lepsze czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też takie miałam, ale po dwóch latach nieużywania sprzedałam na allegro i kupilam nowe;)

      Usuń
  2. też tego potrzebuje....
    grrrrr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, co znaczy okres oszczędzania (my w tym roku kuchnie robiliśmy i ciągle czegoś w niej brakuje, a jeszcze wyprawka dla Dzikiego Lokatora). Jednak już sobie powiedziałam, że okres wyprzedaży w tym roku jest mój, bidny ten mój Małżonek - on należy do tych meżczyzn ze zbolałą miną oblegających kanapy w centrach handlowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja swojego nie zabieram ze sobą. On sie nie meczy, a ja w spokoju kupuję:)

      Usuń
  4. buty są bardzo, bardzo w moim stylu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj ja też bym się wybrała na takie zakupy... Najgorsze, że nie ma kiedy i nie ma za co :)

    Buciki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez sie musze wybrać. Buty sa super!

    OdpowiedzUsuń
  7. o, jak ja nienawidziłam kiedyś zakupów, a teraz... teraz mnie to odpręża, nawet takie zwykłe zakupy na co dzień. Każda okazja dobra na odpoczynek ;) Sukienka jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Botki rewelka;-) Boszz, też bym poszalała zakupowo, ale aktualnie jestem dośc ograniczona;-) będę tu zaglądała;-) Zapraszam też do nas:
    http://dookolanas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie przepadam za chodzeniem po sklepach, ale jak uda mi się kupić coś fajnego to jestem przeszczęśliwa. Bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki mi się podobają ;)

    Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)