Moja lista blogów

czwartek, 15 listopada 2012

he is coming

od kilku minut siedzi już w taxówce i zmierza w naszym kierunku. Niebawem zastuka do drzwi cały telepiąc się z zimna, bo dziś u nas bardzo chłodno i mglisto. Serce wali mi jak oszalałe. Ciągle podchodzę do drzwi, do okna, wypatruję nadjeżdżających świateł. Zupełnie jak kiedyś, kiedy jeszcze razem nie mieszkaliśmy, kiedy wszystko było takie nowe, takie niespodziewane....Miłosz niestety nie doczekał, zasnął jakieś 15 min. temu:( no cóż, jutro rano przywita się z tatusiem. A ja mam Go całego tylko dla siebie:):):)!!!! Nie wiem, czy do jutra zdołam się od Niego odkleić;)
żróło: sieć

A dziś Phil zagra tylko dla Nas;)


13 komentarzy:

  1. oprócz Stinga chciałabym jeszcze własnie isc na kocert Phila....szkoda, że już nie koncertuje :)))udanego wieczoru!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też żałuję, że nie koncertuje bo bardzo lubię go sluchać..jak dla mnie, ma kawałki do kazdego nastroju, jaki mogę tylko mieć:)

      Usuń
  2. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę... Mój mąż daleko od nas, nie widzimy się już 2,5miesiąca, a zobaczymy się dopiero 20 grudnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ale do 20 grudnia jeszcze tylko kilka dni, raptem 30...i bedziecie razem:)

      Usuń
  3. A mój Jurek w domku, ale co z tego jak po operacji barku, boli go mocno i nawet Natalki nie może brać na rączki, co dopiero mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedaczek. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, a jak mu się ten bark już zagoi, to pewnie będzie cie nosil na rękach bez przerwy:)

      Usuń
  4. a ja nie zazdroszczę bo akurat przyjechał, nie na długo ale już jesteśmy przyzwyczajeni do rozstań i powrotów, tylko tak pusto jak wyjeżdża.....

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna melodia! ach tęsknoty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko, życzę miłego dnia i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)