Moja lista blogów

wtorek, 20 listopada 2012

kiedy odpoczywają żony i matki?

jest 23:17, moi mężczyźni już dawno śpią, a ja?! no własnie, ja jestem w połowie robienia ciasta dopiero i mam zamiar za chwilkę wykończyć sałatkę z pora na jutrzejsze śniadanie. Oprócz tego mam jeszcze do rozpakowania pozostałe dzisiejsze wieczorne zakupy, ogarniecie kuchni po moich wyczynach, mam w planach jeszcze długą kąpiel, choć nie wiem, czy nie skończy sie na szybkie pryszce... Najbardziej zabawne jest to, że faceci moi dwaj śpią, a ja zaraz muszę jeszcze mikser odpalić:)
Tak naprawdę właśnie odpoczywam...mam ciszę, spokój, nikt mi tu nie płacze, nie skrzeczy...po prostu cisza:):)..... Jestem wyczerpana, ale nie fizycznie, a ogólnie,( bo małemu zębole nadal wychodzą i się zebrać nie mogą) i męczy Go to nieziemsko, a mnie przy okazji...ale nie narzekam, bo mogło być gorzej. Jutro Miłosz skończy 6 miesiecy:) Jak ten czas zapitala....ponieważ miał nieco lżejszy dzień ( cały prawie przespał), ja miałam troszkę czasu aby zrobić takie podsumowanie multimedialne Jego 6-cio miesiecznego życia. Mąż jeszcze tylko podpicuje troszku w efekty dźwiekowe i jest:)

Jutro natomiast z wizytą wpadną dziewczyny, z osiedla brata, z którymi zdążyłam się za koleżankować, więc szykuje nam się urocze przedszkole w domu:)

miłych snów:)

28 komentarzy:

  1. No to już dużego kawalera masz w domu :)
    Masz rację, ja też odpoczywam wtedy kiedy wszyscy już śpią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. facet jak marzenie:) to na prawdę zaskakujące, że wszystkie tak mamy...o tym nie mówią w mądralińskich książkach o byciu rodzicem

      Usuń
  2. zastanawiajace sa te mamo-roboty... facet po tyg. by niemogl chodzic a my jak kolowrotki nakrecone jestesmy, odpoczywamy jak cos robimy... naprwde zastanawiajace jestesmy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zrobię doktorat z filozofii o mamo-robotach...myślę, że uczeni bedą zaskoczeni;)

      Usuń
  3. No, pora spania przyjdzie później. Dzięki i wzajemnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo!Właśnie w taki czas odpoczywam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli dziś mija pół roku :) najlepszego! ;) mi po tych 6 msc czas zaczął szybko uciekać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak:)! czas tak szybko mi równeiż zleciał, że nawet nie zauwazyłam że już

      Usuń
  6. Najlepszego z okazji pół roku razem :*** A mamy to chyba tak mają a ładujemy się chyba energią z kosmosu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie, niech żyje wszechświat:) dzieki:*

      Usuń
  7. dla mnie tak samo taki czas to odpoczynek :** no i najlepszego z okazji pół rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to samo, tylko że ja swira dostaje jak mam gotować. Mnie najlepiej odpoczywa się przy komputerze, albo zwyczajnie patrząc w sufit i rozkoszując sie ciszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja gotowc lubię, a najbardziej cos nietradycyjnego, bo tradycyjnych obiadów też nie znoszę gotować

      Usuń
  9. tez sie zastanawiam nad tym.

    ale ja zdecydowanie wole jakis serial obejrzeć niż w kuchni siedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na to trzeba mieć jeszcze telewizor,a puki co narazie nie mamy...czekamy na mikołaja;)

      Usuń
  10. Kobiety mają zdecydowanie dłuższą dobę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w nocy nie potrafię robić. ostatnio chdzę spać razem z E ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, bo pewnie wcześnie zasypia:)?

      Usuń
  12. Nie jestem żoną, ani matką... jednak wiem jak to robi moja Przyjaciółka. Jest matką i żoną i w tę sobotę jej Mąż zabiera ich Córeczkę i wybywa na noc do Mamy, my natomiast cieszymy się babskim popołudniem, wieczorem i porankiem :) polecam!


    P.S. Ja blondynką??? O kurcze :) nie... ja się szczycę moim naturalnym rudym od loreala ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tak samo jak Ty! też wszystko najlepiej robi mi się w nocy :)
    PS. naprawdę świetny blog, dodaję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)