Moja lista blogów

piątek, 23 listopada 2012

Mam w domu małą, sześciomiesięczną Papuszkę, a raczej Pana Papuga. Miłosz jest właśnie na etapie odkrywania swojego głosu i od kilku dni skrzeczenie w różnej wielkości decybelach jest zabawą nr 1!! Aktualnie mój syn zjada rękę swojej ulubionej żaby:).

 Byliśmy z Nim wczoraj do kontroli u lekarza rehabilitanta. Przygotowani byliśmy z mężem na pouczenia, jak to wyrodnymi rodzicami jesteśmy, bo nie mieliśmy ostatnio czasu na wykonywanie ćwiczeń. Zaskoczenie przyszło po badaniu lekarki, kiedy stwierdziła, że chłopczyk nie tylko nadrobił zaległości, ale i wyprzedził rozwój o ok. dwa miesiące:)!!! Dumni i zaskoczeni z obrotu sprawy, chwalimy się teraz jakiż to cudowny jest nasz syn!!!- choć to akurat wiedzieliśmy od początku:):)

Jednoznacznie stwierdzam, że facet to umie zaskoczyć....choć nie podejrzewałam, ale jednak...Od kilku dni zmagam się z migreną, więc tak naprawdę funkcjonuję na resztkach energii w bateriach zapasowych. I tak przez pełne trzy doby: rano, wieczór, południe i popołudniu migrena....choć o dziwo, nocą też,ale chyba jakaś kumulacja energii do zużycia następuje, bo wczoraj "późnym" wieczorem, mój mąż zapytał mnie, czy zdaję sobie sprawę, że od kilku miesięcy mamy dziecko i trzeba być troszkę ciszej??!? :):):):) A we mnie w momencie wstąpiły jeszcze większe dzikie moce i poczułam się tą niegrzeczną;) nie wiem czemu, Jego stwierdzenie z tym zadziornym uśmiechem zadziałało tak na mnie, jak płachta na byka, ale było to bardzo przyjemne uczucie:):):)

Właśnie mały Smykol dołączył do mnie i traktuje mojego laptopa jako super zabawkowe pianinko:) szkoda, że nie możecie zobaczyć z jaką pasją dłońmi bił w klawiaturę....:):)

9 komentarzy:

  1. mam w domu 3 papużki ;) wiem co mówisz he he

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się złapałam ostatnio na tym, że w sklepie spadło coś ekspedientce i narobiło hałasu i ja się zapomniałam i powiedziałam do Niej "ciiicho" :D co dziecko robi z Matką! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ze Synek tak nadrobił!!!! i witamy Pana Papuga:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że przez pewien czas też wszystkich uciszałam jak mój mody spał i nie ważne czy byłam w swoim domu czy u kogoś:)
    Fajnie, że twój syneczek robi postępy my też chodziliśmy na rehabilitację.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny musi być widok Pana PAPUGA ;) my mamy 7 miesięczną gadającą istotkę ...wszystkie agu awu abu przeszło w mama ;P

    GRATULUJE ......buziol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, gratuluję:) ja się juz doczekac nie mogę- dużo z nim to ćwiczę;) mama, tata, baba i dada;)

      Usuń
  6. Ach kochane sa takie maluszki:), co dzien sie zmieniaja i odkrywaja cos nowego. A co do nadrabiania, serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)