Moja lista blogów

wtorek, 27 listopada 2012

no i budujemy dalej!!!

Nie posiadam się ze szczęścia, ponieważ od dzisiaj w naszym domku na poddaszu pracuje ekipa wykończeniowa. Co jest jednozanczne z tym, że już mam nadzieję niebawem zamieszkamy z mężęm w naszej sypialni, wypakuję pozostałe rzeczy do kartonów, urządzimy pokój Miłosza i pokój biurowy (marzy mi się regał z moimi książkami, a mam już dość pokaźną kolekcję i sofka nieduża do czytania:))!!!! i co najważniejsze: łazienka z wanną na wieczorne relaksy w piance, kadzidełkami...ach...na samą myśl o tym, aż mi się micha cieszy:):):):) Planów jest sporo, ciekawe czy nasz resztkowy budżet to zniesie :/

Od wczoraj poszukuję już wykończeń pokoi, łazienki i sypialni:):) to mi się w oczy rzuciło:
 
te płytki wypatrzyłam do łazienki na górę.

Tu poniżej kolorki pokoju Miłosza, który chciałabym wziąść pod uwagę  


 Jeśli chodzi o sypialnie, to marzy mi się połączenie jednej ciemnej ściany z jasnym. Taki spory kontrast

źródło: sieć

No cóż pomarzyć można:):):)

Niestety ogromnym minusem jest to, że ugrzęzłam w domu na dwa tygodnie:( przez to, ze Panowie pracują muszę być cały czas na miejscu:(:( A tu taka piekna pogoda się zrobiła, że najchetniej znów zapakowałabym małego do autobusu i do parku wywiozła.... choć nie narzekam, bo mam przynajmniej mój "ogród":)



19 komentarzy:

  1. Pomysł na sypialnię jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne płytki do łazienki!Też mi łazieneczka podobna się marzy na piętrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wszystko... ja tez chce wanne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, dlatego tak bardzo się cieszę, że będzie. Teraz mamy prysznic w dolnej łazience, ale marzy mi się czasem zatonąć i relaksować się w piance z solą i olejkami...ach:)

      Usuń
  4. Śliczne pomysły ;) Już niedługo wprowadzisz je w życie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taka nadzieję, no chyba, że znowu coś innego mi się spodoba;)

      Usuń
  5. Fajne pomysły:) Łazienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. a te sypialnie są nie w moim stylu :))) ale chciałabym byc tak zaangazowana w dom jak Ty...mnie to w ogole nie kreci z róznych powodów...muszę coś ze sobą zrobić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i może będziesz zaangazowana, choć czasem mam wrażenie, że nie lubisz swojego kurnika. Ale to może być ciężka i trudna miłość, zwłaszcza kiedy kasa tonie w nim bez przerwy...będzie dobrze!!:) i Ty pokochasz kiedyś swój kurnik i życzę abyś czuła się w nim jak w prawdziwym swoim domu:)!

      Usuń
  7. świetne te aranżacje :) lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tak meblowac pomieszczenia po raz pierwszy... mozna cuda stworzyc :D
    uwazajcie na prowizorki bo zazwyczaj to one sa najdluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. mam nadzieje tylko, ze zapału do wykończenia nam nie braknie:)

      Usuń
  9. Sypialnia mi się podoba, fajny pomysł kolorów jasny z ciemnym ;))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)