Moja lista blogów

środa, 28 listopada 2012

rozwiodłam się z Filipem Bobkiem;)

ha ha ha ....powaga!!! śniło mi się w nocy, że sie z Nim rozwiodłam!:) dlaczego?! nie wiem...dlaczego z nim?! nie wiem, ale to był tak realistyczny sen:) Kiedy powiedziałam rano mężowi, co mi się śniło najpierw padło pytanie: "co to za jeden?" a potem " dobrze, ze się z Nim rozwiodłaś":)
Ach te sny nieraz płatają takie figle i nieoczekiwane zwroty akcji:) Nadal ne wiem, tylko dlaczego z tym aktorem??? co innego z Clooneyem;)
miłego dnia:)
ps. a to fotka mojego "byłego męża" hi hi hi
 
źródło: sieć



19 komentarzy:

  1. To ciekawy sen miałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze, ze kompletnie nic z niego nie rozumiem...

      Usuń
  2. dlaczego on?? bo przystojniak z niego, że szok!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie znalazła innego ładniejszego, skoro sie z nim rozwiodła:-p

      Usuń
    2. wymieniłam na lepszy model:)

      Usuń
    3. choć coś w sobie rzeczywiście ma:)

      Usuń
  3. Otrzymałaś wyróżnienie Liebster Blog Award http://maksymdesign.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog-award.html Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihihihi, a jaki był powód rozwodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie nie:( kiedy miałam sie dowiedzieć czemu, wybiła 6:30 i mój synek przypomniał o sobie, a potem już nie usnełam:(więc nie wiem:(...najgorsze jest to, że rano było mi przykro, że sie rozwiodłam...

      Usuń
  5. mi się od kilku dni i co noc śnią pewne trzy osoby których nie widziałam już kilka lat...co noc...a były to bardzo wazne osoby w moim zyciu i tak mysle sobie o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może informują cię, że są z tobą i ci pomogą?:)

      Usuń
  6. Właśnie, dowiedziałaś się czemu się rozwiedliście? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie nie:( kiedy miałam sie dowiedzieć czemu, wybiła 6:30 i mój synek przypomniał o sobie, a potem już nie usnełam:(więc nie wiem:(...najgorsze jest to, że rano było mi przykro, że sie rozwiodłam...

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)