Moja lista blogów

czwartek, 13 grudnia 2012

moja filiżanka z kawą

jest po 10, mąż właśnie do pracy wyruszył, mały śpi w łóżeczku, panowie budowlańcy hałasują u góry, a ja z moją filiżanką kawy mam wreszcie czas na poczytanie blogów. Delektuję się błogą "ciszą" (nie licząc Panów u góry;)) popijam kolejny łyk kawy z mleczkiem, dziś w białej filiżance, myśląc o tym jak lubię ten stan:)


Pomijam fakt, ze skoro męża miałam w domu przez kilka dni, muszę zrobić prawie świąteczne porządki, bo niestety mój najmilejszy ma problem z utrzymaniem po sobie porządku. Wszędzie dookoła papiery, dokumenty, krawaty...ale...ale jest moja kawa (kolejny łyk)...mmmmm....Te kilka dni razem suma sumarum, były cudowne i dla mnie i Miłosza i męża...

Miłego dnia:*

6 komentarzy:

  1. mój synek dzisiaj to nawet mi kawki nie daje wypić, wszedzie go pełno, zatem zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj wiem coś o tym jak mąż ma problem z utrzymaniem porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię te chwilę przed komputerem z filiżanką kawki i ciszą w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam teraz taką chwilę z kawą i laptopem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ;) a w tej chwili kawa przede mną dopiero ;) ta niedzielna... mam nadzieję, że niedziela mija Wam miło :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)