Moja lista blogów

sobota, 1 grudnia 2012

o uczciwości, chyba zapomnieli, czyli potyczki z cyfrowym polsatem!!!!

Jeszcze pamiętam, jak 3 tygodnie temu wreszcie podpieliśmy się do świata w naszym nowy domu. Ponieważ nie ma u nas możliwości podpięcia sieciowego neta, wybraliśmy firmę, która wydawała nam się  solidna pod względem obsługi oraz oferty. Wybralismy odpowiedni poziom transferu danych i miało być pięknie i kolorowo!:)  Niestety jak się zawiedliśmy!!!! Po dwóch tygodniach rozpoczął się nasz problem:(:( Na umowie jedno, a w praktyce drugie!! I lipa, reklamacja złożona, UOKiK będzie najprawdopodobniej zawiadomiony o zabronionych praktykach i czekamy, a my nadal bez neta:( (dobrze, że mąż ma w telefonie nieduży transfer, to na maila i bloga wystarcza, ale..) no własnie, ale...!?!?.. Ale bez internetu nadal.....wrrr.....trafia mnie, jak ktoś jest nie kompetentny i oszukuje. Zobaczymy jak się do reklamacji odniosą...
Dlatego mam i pewnie jeszcze przez jakiś czas będę miała i u was i u siebie zaległosci blogowe:(
miłego weekendu:*



8 komentarzy:

  1. mam tv w Cyfrowym i nigdy nie było problemu. czekam na rozwiazanie problemu

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za pomyślność rozwiązania sytuacji !

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jednak uda ci się przybyć do mnie na candy. Zapraszam
    Ewa z Pyrowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż ciekawa jestem, o co dokładnie chodzi. Opisz jak tylko będziesz miała czas!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)