Moja lista blogów

niedziela, 16 grudnia 2012

Ten weekend bez dwóch zdań możemy zapisać jako całkowicie rodzinny. Tak naprawdę dopiero poznajemy uroki wspólnego całkowicie spędzonego weekendu, bo zawsze była albo uczelnia, albo budowa, albo zakupy do domu itd. Ten był inny- tylko nasz!:)
sobota:
 Pozwoliliśmy sobie całą trojką na leniuchowanie do 9 rano; wspólnie imprezowaliśmy na spotkaniu mikołajowym dla dzieci u męża w pracy; wspólnie bawiliśmy się i piekliśmy chleb (do 23 wieczór w sobotę:) wyszedł pycha:)).


tak Milosz nurkował w piłkach. Zabawa była dla niego tym lepsza im więcej piłek miał na sobie:)





niedziela:
Tu również nie próżnowaliśmy i do rannych ptaszków się nie zaliczaliśmy. Pobudka jak na niedziele przystało 9:30; potem wspólne świętowanie 30- tych urodzin szwagierki. Impreza niespodzianka odbywała się w Wieliczce w Turowce (hotelu, w którym podczas euro mieszkała włoska reprezentacja). Przyjęcie niespodziankę zorganizował mąż solenizantki w wielkiej tajemnicy!! Cala rodzina brała udział w wielkiej konspiracji:):):) oczywiście taka okazja wymagała również porzucenia codziennego matkowego, wygodnego stroju. Z ogromną przyjemnością wskoczyłam w sukienkę i szpilki (najwyższe jakie mam), zrobiłam subtelny makijaż, aby podkreślić usta moją mocną szminką Loreal deep rose nr 216, upięłam lekko włosy, założyłam do sukienki długie i masywne kolczyki i krokiem niczym Diva dumnie kroczyłam przed siebie, czując na sobie nie tylko pożądliwe spojrzenie mojego męża, ale i wszystkich dookoła;) Ach....jak było to przyjemne uczucie:)

Bardzo lubię tak spędzane wolne chwile..jest multum pracy jeszcze z domem i innymi, ale czas spędzony z moimi chłopakami to najwspanialsza chwila...

15 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wstawiłaś swojego zdjęcia !
    Wspólne chwile są najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały być, niestety komp nie chce ze mną współpracować i obraca je do poziomu:(

      Usuń
  2. Ja chcę zobaczyć Twoje zdjęcie w tej kreacji! Weź coś nam rzuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotografem bylam ja, wiec na naszym aparacie mnie nie ma, ale może u szwagra coś wygrzebiemy:)

      Usuń
  3. lubie takie weekendy :), dlatego zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że Twój był równie udany?:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. musze poczekac na fotki od szwagra;)

      Usuń
  5. Oj polezec do tej godziny:) marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemnie marzenie:) choć zauważylam, że im dłużej spię, jestem bardziej zmęczona

      Usuń
  6. Zazdroszczę weekendu i obyś częściej takie miała ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)