Moja lista blogów

wtorek, 1 stycznia 2013

...a new day .....

No i mamy 1 stycznia 2013 roku. Co przyniesie? nie wiem...w horoskopy nie wierzę (wiec nawet nie czytam), do wróżki nie chodzę, więc...mam przed sobą niezłą podróż z biletem "rok 2013" w ręku i zmierzam przed siebie:)

O dziwo, w tym roku, bez żadnych postanowień, obietnic....Prawie zawsze miałam swoją magiczną listę " w tym roku zrealizuję..." kilkanaście pozycji, głowa pełna obrazków jak je spełniam, a do lutego gdzieś ta lista uciekała;)
W ten rok weszłam jako "ja" doskonała i nie chcę w sobie nic ulepszać, bo lubię to co jest...a to co mnie czeka i ma sie wydarzyć, to tylko czas pokaże, co w worku 2013 los dla mnie przewidział:)
 I jestem bardzo ciekawa, co to będzie!!!

"Nie to, co przeżywamy, ale jak odczuwamy to, co przeżywamy, stanowi o naszym losie." Marie von Ebner-Eschenbach

Choć jest jedno, jedyne marzenie na ten rok: urodzić zdrowe malutkie dzieciątko....rodzeństwo dla Miłoszka....ach....

Wracam do pracy od jutra, Niby sie cieszę, ale jak tak funkcjonować bez mojego Małego Królewicza?! To tylko 8 godz. będzie dobrze i mam nadzieje że szybko zleci....

Chciałam was zaprosić na mały kabarecik, który ogladaliśmy dzis z mężem i który rozbawił nas niesamowicie. 



16 komentarzy:

  1. trzymam kciuki, żeby Ci szybko te 8h minęło i oczywiście za rodzeństwo dla Miłoszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby się udało :) widziałam ten kabaret, świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. my też trzymamy kciuki za to żeby maleństwo wytrzymało pobyt mamy w pracy.
    niestety każda z nas staje w końcu przed dylematem- wracać nie wracać do pracy.Ja planowałam w maju, los płata figle- luty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak bywa.choć dzis nie było tragedi.:)

      Usuń
  4. a więc niech 2103 rok zafasolkuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknego roku dla Was i rodzeństwa dla Synka;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez na razie postanowien nie mam, ale chyba je zrobie jakos tak nie umiem bez nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow!!! widzę, że hardkorowiec z Ciebie;)

      Usuń
  7. super! Ogromnie się cieszę!

    SZCZĘŚLIWOŚCI W NOWYM ROKU :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie:* i do zobaczenia na targach w krk:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)