Moja lista blogów

wtorek, 22 stycznia 2013

Candy part. 1

Witajcie kochani!!!!!!
 Ponieważ bardzo, ale to baaardzo podobał Wam się magiczny kubek,

POSTANOWIŁAM ZORGANIZOWAĆ PIERWSZE CANDY  na moim blogu juuupiiii!!!!

Zasady candy:

należy pod tym postem wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie,
  • odpowiedzieć na pytania znajdujące się w postach oznaczony jako "candy part. 1, 2 i 3."
  • posty będą pojawiały się co dwa dni, czyli 22; 24 i 26 stycznia 2013r.)
  •  zabawa trwa do 28 stycznia 2013r. do godz. 24:00 włącznie.
  • z pośród blogerek/ -ów biorących udział i odpowiadających na wszystkie pytania wylosowany zostanie jeden zwycięzca.
  • nagrodą będzie specjalnie przygotowany na tą okazję czary mary kubek oraz pyszna herbata:) Co znajduje się na kubku będzie tajemnicą!!!!
  • tylko uczestnicy z kompletem odpowiedzi (3) będą brali udział w losowaniu.
Jeśli nie pamiętacie jak działa kubek, zostawiam linka: http://pamietnikkobietki.blogspot.com/2013/01/czary-mary-kubek.html

pytanie 1:
Gdybyście miały/ -eli stworzyć swoją własną herbatę, jaki miałaby smak?


źródło: sieć


SERDECZNIE ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO ZABAWY!!!!

63 komentarze:

  1. Z miłą chęcią wezmę udział w konkursie..A co do herbaty to myśle, że chciałabym stworzyć herbate o smaku moich ulubionych chipsów o smaku ser-szynka:))))Jestem na diecie, a wiadomo że chipsy należą do rzeczy zakazanych, więc taką herbatką zaspokoiłabym moją "chcice" na nie:PPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość orginalnie, choć chyba wolałabym chipsy w naturalnym opakowaniu;)

      Usuń
  2. no to się zgłaszamy :)
    Nie będę oryginalna...nie przepadam za owocowymi herbatkami, uwielbiam zatem czarna herbatke z cytrynką i 2 łyżeczkami cukru:) to mój ulubiony smak i napój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszna herbata, choc ja bez cukru ;)

      Usuń
  3. miodowo-malinowo-cytrynowa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę jeszcze o informację, czy bierzesz udział w candy:)

      Usuń
    2. iście zimowa kombinacja..:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. poproszę jeszcze o informację, czy bierzesz udział w candy:)

      Usuń
  5. czekoladowa z nutką wiśni...o taką sobie zamarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę jeszcze o informację, czy bierzesz udział w candy:)

      Usuń
    2. mmmm...i do tego lody śmietnkowe;)

      Usuń
  6. No to moja wymarzona herbata to: gorąca malina z nutką cytryny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę jeszcze o informację, czy bierzesz udział w candy:)

      Usuń
    2. w sam raz na zimę:) pysznaaa:)

      Usuń
    3. Tak biorę udział w candy! Ale ze mnie gapa!

      Usuń
  7. Niesamowity kubek więc po prostu muszę spróbować go dostać w swe rączki.
    A co do herbatki to uwielbiam czarną z cytrynką, a jak potrzebuję koncentracji to piję yerba mate. Każda bez cukru. Wymarzoną herbatą byłaby więc kombinacja ich obu w odpowiedniej proporcji oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również każdą bez cukru pijam:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. poproszę jeszcze o informację, czy bierzesz udział w candy:)

      Usuń
    2. iscie rozgrzewajaca. na taka pogodę ekstra!!:)

      Usuń
    3. No jasne, że zgłaszam się i chcę brać udział w candy!

      Usuń
  9. I ja chcę, mam nadzieje ze dzis jeszcze nie jest za późno. Ja stworzyłabym smak malinowo-miętowo cytrynowy. Bo taką mieszankę często sobie serwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie jest za późno. zabawa trwa do 28 stycznia:)

      Usuń
  10. marzy mi się pyszna bardzo aromatyczna o niezwykłym smaku herbata,dla której będę mogła odciąć się na godzinę od świata... no i biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Równiez biorę udział :)
    A herbata? Owocowa z nutą karmelu i wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż za słodycz...kocham wanilię:)

      Usuń
  12. z rozgrzewającym rumem i słodkim miodem :) tak biorę udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdziwa bomba kaloryczna!!! chyba sie skuszę:)

      Usuń
  13. Moja wymarzona herbata miałaby smak miśków Haribo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę jeszcze o informację, czy bierzesz udział w candy:)

      Usuń
    2. kurcze, alez mi na miski smaka narobiłaś. taka herbatke i t ja poproszę:)

      Usuń
  14. I ja chce taki kubek więc wymarzona herbata to napewno malinowo-jagodowa z odrobiną cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie przepadam za owocowymi herbatami... Wypiję, ale nie przepadam. Zdecydowanie bardziej wolę czarną, najlepiej earl greya. A gdyby była z domieszką np rumu, to już mistrzostwo świata ;)
    Zimą świetnie komponuje się z sokiem malinowym - koniecznie swojej własnej produkcji.
    A na kubeczek oczywiście mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie próbowałam herbaty z rumem:( chyba czas najwyższy!!!:)

      Usuń
  16. To ja również się przyłącze do zabawy :)
    Smak miłości - słodko - gorzki, a w kubeczku pływające suszone, owocowe serduszka dla podsycenia namiętności :) Jak szaleć to szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, to herbata dla duszy, a nie dla ciała:)

      Usuń
  17. Ja też chcę kubek, ja też, ja też!!!
    Moja herbatka byłaby z pewnością owocowa - pewnie byłyby to owoce leśne koniecznie z dodatkiem cytryny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach ta cytrynka, wszędzie musi być;) pyszna herbatka:)

      Usuń
  18. Biorę udział w Candy;)
    Smakować jak truskawka, prawdziwa polska, słodka duża czerwona truskawka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniam..od razu mam przed oczami wakacje:)

      Usuń
  19. Potwierdzam, że biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :) Fajna zabawa! Uwielbiam herbaty i zabawy też, chętnie więc zapisuję się na Candy!
    Herbata moja to z cytrynką i imbirem:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja chcę zawalczyć o ten fantastyczny magiczny kubek.
    Jak wiadomo styczeń jest miesiącem zmian, dużo nas podejmuje wyzwania zrzucenia kalorii- ja zresztą też.Jestem łakomczuchem i lubię podjadać łakocie, a jak mam większego doła to już totalnie.Więc zamiast wcinać ciacho- pić ciacho takie o smaku karmelowym, może ptasiego mleczka.I jeszcze żeby było "0"kalorii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak taka kiedys znajdziesz, daj znać;)

      Usuń
  22. No to i ja biorę udział w zabawie, a pewnie!
    Herbata earl grey z pomarańczą i nutką wanilii. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię połączenie wanilii i pomarańczy, choć w herbacie nigdy nie próbowałam

      Usuń
  23. Dziekuje za miły komentarz.Biorę udział w zabawie, proszę mnie zapisać:)))kubek jest wyśmienity i pasował by do mojej kolekcji kubkowej.


    Proponuje herbatę o smaku pomelo(mam nadzieję, że wiecie co to jest) z trawą cytrynową,granatem i aronią:))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziekuje za miły komentarz.Biorę udział w zabawie, proszę mnie zapisać:)))kubek jest wyśmienity i pasował by do mojej kolekcji kubkowej.


    Proponuje herbatę o smaku pomelo(mam nadzieję, że wiecie co to jest) z trawą cytrynową,granatem i aronią:))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio na aronie zachorowałam i ja:)

      Usuń
  25. Dziekuje za miły komentarz.Biorę udział w zabawie, proszę mnie zapisać:)))kubek jest wyśmienity i pasował by do mojej kolekcji kubkowej.


    Proponuje herbatę o smaku pomelo(mam nadzieję, że wiecie co to jest) z trawą cytrynową,granatem i aronią:))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. herbata zielona z dodatkiem wiśni i karmelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jeszcze mogę to chciałabym sie przyłączyć do zabawy

      Usuń
    2. oczywiscie, zapraszam do zabawy:)

      Usuń
  27. Ja również chciałabym kubeczek. :D
    A swoją wymarzoną herbatę już znalazłam. ma smak pomarańczy z cynamonem, Dodaję do niej jeszcze tylko odrobinę miodu. Rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  28. herbata dla mnie to z jednej strony mango z drugiej czarna porzeczka - nie wiem jak smakowałoby połączenie tych smaków, ale często pijam jedną i drugą na zmianę :) dopijam jeszcze zieloną z opuncją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu potwierdz jeszcze szybciutko, ze bierzesz udział candy:)

      Usuń
    2. zapomniałam - oczywiście zgłaszam chęć udziału w candy organizowanym przez Herbatę :D

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)