Moja lista blogów

środa, 16 stycznia 2013

day by day

Kolejny dzień w pracy, kolejna przyjemna kawa w pracy, a potem jak na styczeń przystało pracy tylko na 2-3 godz., a potem 5 godz. czekania, aż coś się wydarzy. No, ale nie ma co narzekać, tylko trzeba się cieszyć, że jest praca w ogóle. Lubię swoją bardzo (i pewnie już o tym wiecie), ale czasem ten bezruch mnie dobija, ale tylko przez kilka minut, bo zawsze co wymyślę, żeby zmobilizować zespół do działania:)
źródło: sieć
Wczoraj byliśmy z małym u okulisty na badaniu dna oka i jeszcze jakimś jednym (ale nie pamiętam nazwy). Młodzieniec był bardzo grzeczny, spokojny, aż okulistka była w szoku, że jak na takiego małe faceta jest tak spokojny i cierpliwy- mój zuch!!:) 
W domu, a raczej na poddaszu panowie poprawiają ściany, bo troszkę fuszerki się wkradło, jednak całe szczęście Ślubny ma wszystko pod kontrolą...Już nie mogę się doczekać!!!Zwłaszcza schowania ubrań do garderoby, ponieważ nasza dotychczasowa szafa, która składa się z torby campusa i sterty ciuchów na niej powoli pęka w szwach...
źródło: sieć
... hi hi hi może nie wygląda to jeszcze tak, ale nie wiele brakuje ;)

Zmykam do pracy, bo jakieś nowe moce we mnie wstąpiły;) .....Miłego dnia:*

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ten cholerny zegar- nie mogę go przestawić.a post pisałam o 8:47 czasu naszego;)

      Usuń
    2. Haha ja tez zwróciłam uwagę na tą godzinę:-p. Co do garderoby, to tez bym chciała

      Usuń
  2. Zapraszam do zabawy: http://magiadnia.blogspot.com/2013/01/siedem-rzeczy-ktorych-o-mnie-nie-wiecie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wieczorkiem chętnie skrobnę cos o sobie:)

      Usuń
  3. garderoba super sprawa:) oby sie szybko uwineli panowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robia co mogą;) staraja się bo wiedzą jak mi na tym zależy

      Usuń
  4. Kochana widać, że rozsadza Cię energia :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po wyróżnienie do mnie: http://zielonewzgorzekobiet.blogspot.com/2013/01/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)