Moja lista blogów

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Dziś są moje urodziny!!!!!

Wczoraj zasypiałam jako 27-io latka, a wstałam o rok starsza:) Tak, tak, tak, dziś są moje urodziny!!!! Kolejne osiemnaste już od dekady;) Jak się czuję? wspaniale!!! Nie przejmuje się, że jestem już starsza!! i to ani troszkę! Mam taki pogląd, który zna pewnie każdy z Was "że kobieta jest jak wino, im starsza tym lepsza"... Jak pomyśle, że jeszcze tyle przede mną (jak Bozia pozwoli oczywiście:)). Jak co roku od męża dostała przepiękny bukiet kwiatów:) choć w tym roku musiał się z nim podzielić z Miłoszkiem:) Sami zobaczcie jaki piękny:)

Niestety stoi w słoiku, bo jeszcze wazonu się nie dorobiłam..na razie;)

Zmykam świętować z moim młodszym mężulkiem, ale najpierw dedykuję sobie ten kawałek:)

21 komentarzy:

  1. nic się nie chwaliłaś a tu taka okazja... wszystkiego najlepszego, pozałatwiania tego co załatwić trzeba, pociechy z tego co radość daje i milionów uścisków, uśmiechów i szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat Sto lat!!!!!Wszystkiego najlepszego z okazji tak okrągłej rocznicy 18-stki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 latek spełnienia marzen!:) a to my jeden rocznik jesteśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, naj naj naj lepszego, dużo zdrówka i spełnienia marzeń!!!

    ps. ja w marcu będę miała taką samą 18-tke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To kochana: spełnienia marzeń, dużo miłości i dobrego sexu! Buziaki urodzinowe :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego !!!
    Tylko pozazdrościć takiego bukietu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bym chciała mieć tyle lat;)
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet! Wszystkiego najlepszego!
    Spełnienia marzeń!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego! A ten bukiet z chęcią bym Ci ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kwiaty! :) Wszystkiego najwspanialszego :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia:)))
    Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia i spełnienia marzeń:) A torcik był?

    OdpowiedzUsuń
  13. może ktoś z prezencie przyniesie wazon :) bukiet cudowny. Dużo radości, miłości i powodzenia Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego!
    A bukiet jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowny bukiet! Spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknu bukiet, dany z miłością i szczerymi życzeniami. Napewno beda pieknie zdobiły pokój.
    Przyjmij i moje życzenia- WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. serdecznie dziękuję wszystkim za piękne życzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)