Moja lista blogów

sobota, 5 stycznia 2013

gdzie Ci mężczyźni, a może ach te baby?

nie wiem, czy halny dotarł dziś do Krakowa, czy księżyc nie jest w Saturnie, czy może inne jakieś złe moce dopadły DZIŚ NASZĄ RODZINĘ?! nIE WIEM!!! Ale tak pokitranego dnia, to już dawno nie miałam...Od rana już wisiało coś w powietrzu. Dziś mam wrażenie, że mój kochany mężczyzna, stał się po prostu facetem...zwykłym facetem....Oj, gdybym mogła ciskać piorunami jak zeus, to obawiam się, że nawet proch by z Niego nie został....
źródło: sieć

To nie jest tak oczywiście, że Jest wszystkiemu winien, co złe, bo ja też niezłe ziółko jestem, a nocna walka z migrenom i nie wyspanie wytrąciły mnie z równowagi życiowej.... no, no, ale....czasem tak jest. Mężczyzna, nasz książę z bajki staje się facetem, a tak łatwo nie jest akceptowalne przez humorzasta babę;)

Na duchu podtrzymywał mnie dziś tylko mój malutki syneczek, mężczyzna w każdym calu, który dziś tak rozkosznie się uśmiechał i śmiał i przytulał i bawił, że warto dla Niego zakopać toporek wojenny...

 W dniu wczorajszym mój maluszek przeszedł sam siebie. Był tak zajęty zabawa i wygłupami z mamą, że zapomniał o jednej drzemce. A, że mama zmęczona, po kubek z kawą poszła do kuchni jakieś 3metry, wracając na matę do syna zastała taki widok:)
Pobił swój rekord w zasypianiu z 5 min na 5 sek:)

14 komentarzy:

  1. hehe... czy z Miłoszem jest tak jak z moją córą - jak nie trzeba to chwila moment a jak trzeba to i godzina nie starcza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mu sie dużo pokielbasiło przez ząbki, bo wczesniej to sam chodzil spać i zasypiał, a teraz taki troszkę rozchwiany jest. ale pewnie za jakis czas mu minie

      Usuń
  2. ale słodki :) oj ja dzisiaj też piorunami ciskałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że nie przerobiłaś nikogo na proch;)?

      Usuń
  3. Nie dziwie się, że wybaczasz wszystko, jak Miłoszek taki kochany! Pięknie wygląda taki rozwalony ta podłodze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tez tak myslę:)nie moglam sie oprzeć pokusie uwiecznienia tego momentu:)

      Usuń
  5. Oj to mama musiała mocno wymęczyć:) Słodki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodko śpi :).

    A mogę zapytać co to za mata, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mata z ikei dla dzieci. mamy ją już kilka miesięcy i jestesmy z niej bardzo zadowoleni, łatwo się pierze w pralce. Znajomi nam polecili.

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)