Moja lista blogów

wtorek, 22 stycznia 2013

lukrowy zimowy Kraków, czyli wyjść z domu i nie stracić zębów;)

Tak właśnie od wczoraj jest w Krakowie. Kiedy patrzy się na krajobraz dookoła, ma się wrażenie, że całe miasto oblane jest lukrem lub wodą..ale to wszystko, nawet śnieg!!!!! Na samochodach nie ma zwykłego lodu, a tafle!!! i to przynajmniej takie o grubości do 1 cm!!!! Widok cudowny, prześliczny, wyjątkowy, ale...nie stracić zębów, nie złamać nogi, czy ręki to prawdziwe mistrzostwo hi hi hi poważnie!!! zamiast kozaków lepiej i bezpieczniej ubrać łyżwy!!!:)
źródlo: sieć

Dzięki Bogu, dzisiaj padał śnieg, a mróz nieco zelżał:) można było przynajmniej chodzić;)

Kubki zachwyciły dziadków i babcie Miłosza, co nieziemsko nas cieszy:) Niestety mój tata w niedziele wylądował w szpitalu, więc dzień świętowaliśmy średnio przyjemnie. Na szczęście najgorsze minęło i jest po dobra opieka lekarzy.
Byłam dziś z wizytą również u mojego dziadka. To było po raz pierwszy od kiedy babcia zmarła. Dom bez Niej jest taki pusty...Dziadek baaardzo się ucieszył, że przyszłam:)!!!! Postawił na stole moją ulubioną pepsi i wypytywał o wszystko, co u nas....Zdałam sobie sprawę jak bardzo się zmienił po śmierci babci. Na lepsze.....Nie znałam Go nigdy, takiego otwartego do rozmowy, ciepłego...Przejął zachowania i gościnność po babci:)

PS. Zapraszam do następnego posta na CANDY!!!!!! Do wygrania Czary mary kubek !!!!!!


1 komentarz:

  1. W Bydgoszczy żeby przebrnąć przez zaspy śniegu to trzeba mieć szczęście;/

    Wszystkiego najlepszego dla babć i dziadków ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)