Moja lista blogów

czwartek, 24 stycznia 2013

no to może pączka?

Uwielbiam paczki, ale tylko te z lukrem i marmoladą. W ciąży pamiętam zajadałam je namiętnie, obowiązkowo jeden dziennie- choć na mój stan mogłam zjadać jedną skrzynkę, no, ale wtedy nie wiem, czy na porodówkę bym weszła;) Nie jadłam ich bardzo długo, aż do tej cholernej zimy, kiedy to temperatura -10C nęci mi w głowie o pączkach. No i się skusiłam jak Ewa w raju, co więcej z każdym gryzem czułam, że własnie w nim jestem...ach...Na domiar wszystkiego moja mama ma dziś urodziny (kolejne osiemnaste;)) więc do pracy przyniosła do kawki pączuszki:):) I to specjalnie dla mnie!!!:)

źródło: sieć
A za dwa tygodnie tłusty czwartek!!:::):):)!!!!

Uświadomiłam sobie dzisiaj, że jestem bardzo podatna na wszelkie reklamy i sugestie. Choć pewnie gdyby ktokolwiek się mnie zapytał czy tak jest z oburzeniem i pewnością siebie odparłabym, że nie!!! No ale niestety prawda jest czasem bolesna. Czytając ostatnio bloga make life easier Zosia piła herbatkę z sokiem z aronii i to do tego w przepięknej zimowej scenerii... I jakoś tak mi to w głowie utkwiło, że dziś musiałam kupić własnie ten sok!! kupiłam też malinowy, no bo przecież zdrowy, dla Małego, do herbatki jak znalazł..aha..akurat! No i mam dwa soki w domu i piję sobie już chyba 6- ta herbatkę w przeciągu ostatnich 3-ch godzin ;)

No i jak tu zaprzeczać, że dobra reklama to sukces sprzedaży?!

Dużo frajdy sprawiło mi czytanie Waszych odpowiedzi do pytania nr 2 w candy:) Wnioskuję, iż  niezależność, flirt i dobra zabawa nam w głowie;)


20 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam pączki:))Ale że jestem na diecie, to mogę się tylko poślinić przed monitorem patrząc na dodane przez ciebie zdjęcie:)))))OOO to ja tez spróbuje sokuz aronii, bo jakoś malinka już się znudziła:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:), ja też uwielbiam pączki,i z lukrem i pudrem i w środku obowiązkowo z różą:) Ale nie zjem dużo...
    Moją słabością jest....chrust...mmmmmm, pychotka:)

    Śliczne pojemniczki masz w kuchni, te białe.Lubię takie klimaty.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też!!! mam całą serię: maselniczkę, na cukier i mleczko na malej tacce do podania na stole, i te trzy na cukier, herbatę i kawę:)

      Usuń
  3. a ja za pączkami nie przepadam.
    choć przyznaję są w roku takie dni, gdy mam na niego ochotę.
    no i oczywiście w tłusty czwartek zjeść muszę :)
    najlepiej takie własnej roboty, mają zupełnie inny smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda, to prawda. choć w moim przypadku chyba kupne są lepsze, bo w zeszłym roku zrobilam na tlusty czwartek, ale były..hmmm...no jadalne, ale sklepowe były lepsze;)

      Usuń
  4. Ja też bardzo lubię pączki - i koniecznie z lukrem i marmoladką, różaną np ;)
    Herbatka z sokiem jest pyszna, a sok z aronii dodatkowo bardzo zdrowy, w sam raz na zimę.

    A co do candy, to ciekawa jestem jutrzejszego dnia :)

    PS Twoja mama też miała wczoraj urodziny?? Super, kolejna osoba z tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, a ja mam za 3 dni:)a pączki uwielbiam dokladnie takie same:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. obyś miała blisko siebie cukiernie;)

      Usuń
  6. Ja lubię pączki, ale tylko gdy M. niespodziewanie je kupi i przyniesie do domu. Mamy wtedy mały rytał z kawą, jedzeniem pączka i konkursem, kto dłużej wytrzyma nie oblizując się. Sama w cukierni nigdy bym pączka nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój zrobil dzis dokładnie tak samo:)kocham Go za to:*

      Usuń
  7. ja jak nie wiedziałam, ze jestem w ciąży z Jaśkiem to cały czas śniły mi się pączki i miałam mega ochotę pączki z nadzieniem różanym!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam z nadzieniem różanym. Niestety, Ty po ciązy wygladasz jak modelka, a ja odczułam pączkowa zabawę;)

      Usuń
  8. ja nie przepadam za pączkami, ale teraz kiedy jestem na diecie to chętnie bym zjadła takiego z budyniem w środku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mały pączuszek w diecie nie zaszkodzi;)

      Usuń
  9. Ja też lubię pączki od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki tobie uswiadomiłam sobie ze tłusty czwartek znowu bedzie:p

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)