Moja lista blogów

środa, 30 stycznia 2013

"piękne ciało, to stan umysłu"

Te wspaniałe słowa padły z ust wspanialej trenerki Ewy Chodakowskiej.
Ponieważ cała Polska chyba ćwiczy z Ewką, wiec zainspirowana ostatnim postem Oli Wiechy i Moa'a postanowiłam i ja zrobić coś dla siebie i zadbać o stan swojego ciała:)
Wczoraj zainspirowana ściągnęłam darmowy program opracowany przez Ewę, który znajduje się tu: http://www.ewachodakowska.pl/ i oczywiście wyczytałam wszystko, aby przypadkiem dziś czegoś źle nie zrobić (ponieważ dziś miałam zacząć).
Najbardziej spodobała mi się rada Ewy: "nie ćwicz na czczo"..... no tak, wiec dziś najpierw zjadłam kolację, czyli kromkę ze smalcem oraz kawałek melona z szynką parmeńską (zdrowo prawda;)), a teraz nie jestem w stanie  się nawet ruszyć;)
no cóż, ten punkt w dniu dzisiejszym nie był mi pisany;)
Zabiorę się za to, ale chyba dopiero po zakończeniu piętra, bo na salonowym metrażu z małym nie jest łatwo (bo ćwiczyć będę dopiero jak będzie spał). Więc trzymajcie za mnie kciuki;)

Od kilku dni mam w pracy różne zdanie z moją mamą ( razem pracujemy), więc czasem sytuacja, a może raczej atmosfera jest różna. W ciągu 8-u godzin potrafimy się poróżnić, pokłócić i dobrze dogadać. Jeszcze do tego chłopaki ciągle w trasie, więc mamy babiniec w firmie i nie ma kto czasem rozładować atmosfery.... Może chyba coś w powietrzu wisi...oby szybko spadło...

Miłego dnia:*

ps. dziś słyszałam pierwszy raz tą  piosenkę w radiu od bardzo dawna, jakoś kojąco na mnie ostatnio działa;)



12 komentarzy:

  1. a ja będę to powtarzać do znudzenia...marzy mi się karnet na aerobik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie aerobik i fitness odpadają ze względu na migrenę....ale trzymam kciuki za Twoj karnecik:)

      Usuń
  2. Az z ciekawości zajrzę do tych ćwiczeń... może do mnie przemówią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie juz przemówiły i oczami wyobraźni już widzę się w roz. 60x90x60 hi hi hi;)

      Usuń
  3. Dużo dobrego słyszałam o tych ćwiczeniach..
    jak moje się nie sprawdzą pewnie ich spróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, dlatego tez chcę spróbowac, choć prawda jest taka, że jesli już sie zacznie ćwiczyć cokolwiek, to zawsze pomaga;)

      Usuń
  4. Miło że Cię troszkę zmotywowałam;)
    Oczywiście trzymam za Ciebie kciuki!
    A ta kromka za smalcem, pycha!
    Za niedługo coś napisze o odżywianiu, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki bo się przydadzą:) mój mąz lubi tak jadać i nie wiem jak on to robi, ale wygląda jak igła:(

      Usuń
  5. Do ćwiczeń zawsze brakuje mi wytrwałości...
    Dlatego podziwiam tych, którzy mimo wszystko, codziennie... fajna sprawa, dla lepszego samopoczucia.

    Ja z moją mamą nie mogłabym chyba pracować w jednym miejscu, mogłoby to wywołać kataklizm ;)
    Jakieś domowe zajęcia owszem, 2-3 godz, ale nie cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też go brakuje, mam ogromne zapędy,a z wykonaniem to różnie bywa;) u nas w pracy też kataklizm mamy chyba w tym tygodniu, albo halny wieje...

      Usuń
  6. Aaaa przypomniałaś mi ,ze miaąłm zobaczyc jak to jest z nią ćwiczyć :P Trzeba się w końcu wziąć za siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś spróbowalam i po 3 min kardio myslałam, że skonam:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)