Moja lista blogów

czwartek, 3 stycznia 2013

w pracy też fajnie jest:):):)

Nie myślałam, że będzie aż tak dobrze. To znaczy, może nie tyle dobrze, co spokojnie. Dziś byłam drugi dzień w pracy. O dziwo bardzo się cieszę z powrotu. Wydaje mi się, że potrzebowałam takiego powrotu dla siebie, dla własnego poczucia kobiecości lub może bardziej świadomości, że nie ugrzęzłam tylko przy gotowaniu obiadków, zabawkach i pieluchach. Po raz pierwszy od dłuższego czasu zastanawiałam się w czym by tu iść do pracy? A którą torebkę? itp. Zaskoczyło mnie to troszkę, bo myślałam zawsze, że raczej zwracam uwagę i planuję co na siebie włożę...a jednak takiej ekscytacji nie przewidziałam...a miłe uczucie tak poczuć się niezależną!!!! hahaha.....
źróło: sieć

W pracy jest super atmosfera, pracuję z dwoma fajnymi facetami i swoją mamą. Dziś popłakałam się ze śmiechu w pracy, gdy słuchałam tłumaczenia chłopaków odnośnie stanów magazynowych po inwentaryzacji.
Dobrze jest tak odświeżyć umysł, pobyć w innym otoczeniu (nie tylko domo- mamowym), zająć myśli i czas innym rodzajem obowiązków. W końcu jest troszkę czasu na pomyślenie o sobie (mimo pracy oczywiście). Z nalazłam czas nawet na poczytanie pulsu biznesu.

Choć prawda jest taka, że baaaardzo, ale to bardzo tęsknię za moim Skarbem. Jak pracuję, to jeszcze jest ok, ale kiedy tylko spojrzę na Jego buzie na ekranie komputera lub fotę w telefonie mamy, czy swoim to od razu mam przed oczami roześmiana buzię mojego smerfa i wtedy zawsze mam takie poczucie tęsknoty i ogromną chęć przytulenia mojego Małego Królewicza....
źróło: sieć

Z Miłoszkiem zostaje babcia (mama męża), więc mam taki komfort psychiczny, że wiem, że małemu nic złego nie grozi, ze jest ktoś kto się Nim zajmie, kiedy mnie nie ma, ze serdecznie i z miłością o Niego dba.Dzięki temu, nie muszę się martwić, że dzieje mu się krzywda.

Jednak jutro nie zawitam do pracy, bo po całych dwóch dniach, a raczej jednym (bo wczoraj, to raczej wszyscy dochodzili do siebie po przerwie sylwestrowej. Głównym zajęciem była kawka i ploty- faceci to dopiero plotkarze;)) złapało mnie przeziębienie, na tyle poważne, że wszyscy jednomyślnie zabronili mi jutro do pracy przychodzić, do puki pani doktor nie powie, że jestem zdrowa. Więc nie wypada się tu dużo sprzeczać i kulturalnie jutro pośpię dłużej w swoim łóżeczku:) choć wolałabym mieć mniej zatkany nos...


17 komentarzy:

  1. zdrowka dla Ciebie, niechaj katarzysko ucieknie jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami też mam ochotę wrócić do pracy, pogadać z ludżmi, napić się z nimi kawy, wiesz gdybym nie prowadziła bloga o modzie, pewnie nie zwracałabym uwagi co założyć na spacer;)
    To jednak mnie mobilizuje, zeby czuć się kobietą, nie tylko mamą ;)
    Jurek robi mi zdjęcia, a ja jestem zadowolona;) haha
    Zdrowia życzę i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowiej!
    miło się czyta, że kobiecie przyjemnie jest w pracy :)
    ale to fakt z mężczyznami pracuje się lepiej niż z kobietami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ja tez pracuje z w własną mamą:). Super że tak sobie radzisz w nowej jak by nie było sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że podoba Ci się w pracy :) zawsze dobrze zrobić coś również dla siebie. Zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do formy jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  7. no to zdrówka życzę, a co do pracy to troszkę zazdroszczę, fajnie by było założyć wreszcie normalne ubranie, a nie tylko dres i gdzieś wyjść do ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia :).

    Prawda, prawda mężczyźni to plotkarze. Jednak wolę z nimi pracować niż z kobietami.

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo zdrowia i ciesze się, że jesteś zadowolona z wyjśc do w pracy! ps. zazdroszczę, że Synek ma opiekę babci, bardzo żałuję, że mojej Mamy nie mam w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna atmosfera w pracy to ogromny plus:)
    Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnorodność w życiu jest potrzebna ;) I dobrze jest mieć taką odskocznie, nawet godzina ploteczek potrafi zdziałać cuda i pozwala naładować akumulatorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to korzystaj i zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo Wam kochane dziekuję, za życzenia zdrowia:) milej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrówka zdrówka i zdrówka życzę :) fajnych masz współpracowników
    i cieszę się, że powrót do pracy przebiega ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same ploty-Plycizna az bije. Pierdoly i bicie piany,Fajnie jest czasem wejsc na jakies durne forum i przekonac sie ze Lem mial racje.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)