Moja lista blogów

środa, 6 lutego 2013

bach

od kilku dni Milosz do perfekcji opanował "bach". Co to takiego? Ano nic innego jak tylko świadome kładzenie się z lekkim speedem na poduchy na łóżku:) Jest w tym naprawdę przecudowny:)
Zastanawia mnie zawsze jak On to robi, że potrafi machać raczkami i nóżkami jak mały kurczak i to z taką prędkością?! Może załapie się na jakiś rekord ginesa;)

Dzisiaj brat miała zabieg w szpitalu. Lekarze twierdza, że powinno być ok, ale jeszcze 2 tygodnie musimy poczekać na badanie histopatologiczne- wierze, ze wszystko jest i będzie ok..Trzymaj się braciszku:*

Nareszcie pooooowooooli panowie budowlańcy kończa już malowanie i drobną kosmetykę i jutro będziemy (mąż z kolegą) już układać panele. Rozpoczynamy od naszej sypialni:) Jejku już nie mogę się  doczekać!!!!

Jutro jest moje święto!! Tzn. moje i innych pączkowych żarłoków;) Kocham pączki, a że zeszłoroczne wyszły kiepskie:( dziś zrobiłam donaty...




 Jutro zamierzam sprawdzić jak smakują:)
Dobrej nocy i smacznego jutra:)


23 komentarze:

  1. Jakie ładne pączki :) Ale słodziak mały z Miłoszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłoszek jest fantastyczny!
    A Twoje pyszności muszą wyśmienicie smakować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nieskromnie mówiąc...są;) od jutra zabieram sie za podwójna porcję ćwiczeń, za kazdy zjedzony pączek:)

      Usuń
  3. marzy mi się właśnie taka kuchnia! dużo osób mi odradza bo biała a ja taką chce i już! Pozdrawiam Sylwia

    a synio kochany też mi się taki marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuchnia biala jest ekstra!!1 ja mam drewniane fronty białe i czyszczę je prontem. tak wygodnych mebli jeszcze w czyszczeniui nie miałam. u mnie też każdy odradzał, ale ja uważam że sa bardzo dobre do czyszczenia. jednak na białe z innego tworzywa bym sie nie zdecydowała...pozdrawiam

      Usuń
  4. Jakie cudo! Miłoszek jest taki uśmiechnięty i kochany :)
    ps. dobrze wiedzieć, że to nie tylko mój Czarek tak macha rękami jak poparzony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoj też?!?!?! kamień z serca, bo tez sie zastanawiałam, czy to..normalne;)pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja w tym roku obiecasłam sobie nie zjeść żadnego...
    Kuchania śliczna!
    Nie dziwię się, że nie możesz doczekać się końca prac. Ja zaczynam w maju ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja juz mam dość remontu na najblizsze lata:) dzieki:)

      Usuń
  6. Mmm nawet zapomniałam że dziś tłusty czwartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypominamy: tak Aniu, dzis tłusciuteńki czwarteczek:)

      Usuń
  7. Jaki on cudny :) Pączki wyglądają wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak pączusie?????:)pyszne prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żywe sreberko z twojego syneczka:-*
    a ja w tym roku odpuściłam pączusie i poszłam na lekką łatwiznę-polecam pączki na serkach wanilinowych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buying Topsoil In West Chester Do You Really Have To Fall Is The Time To Prepare For Winter With Mulching
    And Pruning

    Also visit my blog - Badankar.com
    Also visit my website - cedarbury tree nursery

    OdpowiedzUsuń
  11. I wish to create a blog in wordpress where I will share photos,
    have people upload photos and everyone can rate them. Can anybody recommend
    an excellent theme or some tips? Free is preferred or
    like, under $100... Thanks!.

    Review my blog - Demo.igfirlimedia.com
    My page - Paxil Lawyers

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że to święto nie może być choć raz w miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)