Moja lista blogów

niedziela, 24 lutego 2013

mój pierwszy tort

nigdy, ale to nigdy nie piekłam tortów. zawsze wydawało mi się to zbyt trudne i niemożliwe bez prawdziwego talentu artystycznego.... a jednak, postanowiłam to sprawdzić. Ponieważ mój najmłodszy brat w tą sobotę obchodził swoje 18-te urodziny, postanowiłam upiec mu tort w formie połowy prezentu. Sama byłam zaskoczona efektem, ponieważ tort nie dość, że wyglądał naprawdę fajnie, to jeszcze był bardzo dobry w smaku (orzechowy z masa kajmakowa). Sami zobaczcie:
Następny, jaki zamierzam zrobić, to będzie tort dla Miłoszka z okazji Jego 1-szych urodzin (ale to dopiero w maju).

Weekend upłynął nam dość okazjonalnie:) w sobotę imprezowaliśmy u braciszka w towarzystwie całej licznej rodzinki. Oczywiście nie trudno się domyślić, kto miał największe wzięcie wśród wszystkich gości:) No jasne, że Miłosz;) A, że mały królewicz balował do 23-iej, więc pobudkę zarządził dopiero o 7:00 rano:)

Jutro wyskrobie coś więcej, bo za 7 godzin muszę do pracy wstać, a po tak miłym, rodzinnym weekendzie może być ciężko;)

dobranoc....

18 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Wygląda fantastycznie, pyszny tez musiał być;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj był, był...jak za ciastami nie przepadam, tak tort byl supcio!!!

      Usuń
  2. Nas też czeka pieczenie tortu. :) Właściwie 3 tortów, bo szykujemy urodziny łączone aż 3 dzieci. Jak będzie czym, to też się pochwalimy. :)
    Twój super. :) Pewnie brat zachwycony..?

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, tort wygląda naprawdę imponująco. Ja też nigdy nie piekłam tortu, no ale trzeba się nauczyć bo za 4 miesiące Igi będzie miał roczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic trudnego, jak matura wiesz jak zaliczysz;)

      Usuń
  4. łał! super Ci wyszedł! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no ale superancki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie bratu podobał...nawet sie nie spodziewał..

      Usuń
  6. Wow... jestem w szoku genialny!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcięło mi komentarz czy jestem nieprzytomna z poniedziałku ;)

    Napisałam że tort jest świetny, a dla Miłosza zrób tort w kształcie 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o samochodziku, ale obawiam się, że to to wyższa szkoła jazdy i zamiast autka, wyjdą taczki;)

      Usuń
  8. Wyszedł Ci rewelacyjny! Super! :-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)