Moja lista blogów

wtorek, 5 lutego 2013

po prostu Miranda

Ostatnio zauroczyła mnie swoją wspaniałą suknią oraz nieprzeciętna urodą. Ten post chciałam poświęcić jednej z modelek obecnych czasów Mirandzie Kerr. Nie mam za dużo czasu na śledzenie mody i aktualnych trendów. Ale kiedy na internecie zobaczyłam ją w tej pięknej sukni
źródło: sieć
od razu swoja osobą przykuła moją uwagę.  Uwielbiam takie eleganckie a za razem seksowne suknie, stroje, które niesłychanie podkreślają naszą kobiecość.
 Pomyślałam, ze poszperam w troszkę innych jej stylizacjach i ......Oczarowała mnie swoja prostotą, wygodnością w noszeniu (jeśli można tak to nazwać) i elegancją zarazem. Bardzo, ale to naprawdę podoba mi się jej styl. Nie wiem czy pracują nad jej wyglądem sztaby stylistów, ale ten styl, który Ona kreuje bardzo mi odpowiada.  Wiadomo, wszystko kwestia gustu, ale chciałam pokazać Wam kilka stylizacji własnie tej modelki. 
Oto one (zamieszczone zdjęcia pochodzą z strony www.mirandakerr.com oraz wyszukiwarki google):














 ten zestaw z pewnością spodobałby się mojemu mężowi;)


Moim zdaniem naprawdę fajne zestawy. Pomijam fakt tych długich nóg i takiej figury, ale sa to stylizacje w których sama chętnie bym się widziała:) 

A Wy kochani czerpiecie skądś takie modowe inspiracje?

8 komentarzy:

  1. Ja staram się wykreować swój własny styl. Choć mam swoich faworytów, lubię proste, klasyczne stroje.
    A Miranda jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie dziwi, że celebrycie nawet gdy ubierają się casulanowo, często niechlujnie wyglądają zjawiskowo :o)
    Miranda wygląda pięnie w takim stylu oraz w czerwonej sukni :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. modelka wyjątkowo piękna :) zapraszam do zabawy blogowej It's only... szczegóły u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bym chciała mieć kasę na takie stroje :D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)