Moja lista blogów

poniedziałek, 4 marca 2013

chwilka dla siebie...yes! yes! yes!

Udało mi się!!!!! nareszcie znalazłam kilka chwil dla siebie, a raczej dla mojej twarzy i paznokci. Otóż sprawa nie jest taka prosta jak to się tylko wydaje..Matki, aby znaleźć czas dla siebie, muszą uporać się z wieloma zadaniami. To niczym maraton, bieg z przeszkodami po zwycięstwo i nagrodę, którą jest 5 minut dla siebie:) Tak 5 minut!!!! Tyle czasu ze stoperem w ręku potrzebowałam na nałożenie  maseczki do twarzy oraz pomalowanie paznokci odżywka i lakierem!!:) Normalnie wyczyn hi hi hi...
 W tej dziedzinie zdobyłam dziś złoto;)!!!! choć tak bym chciała, aby ktoś zajął się mną tak profesjonalnie....
źródło: sieć

Och, już normalnie na sama myśl o tych olejkach zapachowych, o masażu i takim kwiatku za uchem czuję jak moje plecy krzyczą pomocy!!!!  

Dobrej nocy matki i kobiety olimpijki w dziedzinie: czas tylko dla siebie:*

8 komentarzy:

  1. masz racje chwile relaksu to prawdziwy wyczyn przy naszych obowiazkach :)milej nocy tobie rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokladnie, kazdy dzien to maraton ;)
    kolorowych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale to opisałaś! :D Ale popatrz: matki potrafią cieszyć się z takich błahych rzeczy jak 5 minut dla siebie i jeszcze tyle zrobić!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś niesamowita, mi poszukiwanie i wybieranie lakieru czasem zajmuje więcej czasu, po młodzieżowemu-szacun;)

    OdpowiedzUsuń
  5. DlA siebie trzeba zawsze znalezc czas..od razi człowiek czuje się lepiej....Nawet 5 minut potrafi zdziałać cuda...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że udało Ci się w końcu znaleźć te 5 minut:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz od czegoś trzeba zacząć:D jak udało się znaleźć 5 minut, to może następnym razem uda się znaleść 10? kto wie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak...o pięc minut dla siebie trzeba walczyć ostro:))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)